اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آتش بی‌احتیاطی کارگاه مبل‌سازی را سوزاند/ حادثه 2 قربانی گرفت

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان البرز از وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی خبر داد و گفت: متاسفانه بار دیگر بی‌احتیاطی دامن شهروندان را گرفت و حادثه‌ای تلخ را در حصارک پایین رقم زد.

آتش بی‌احتیاطی کارگاه مبل‌سازی را سوزاند/ حادثه 2 قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، به دنبال تماس تلفنی شهروندان با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کرج بزرگ و ارایه گزارش یک مورد آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی به آدرس حصارک پایین ـ شهرک پردیسان ـ شهرک چمران، بلافاصله هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم‌های عملیاتی به محل آتش‌سوزی صورت گرفت و آتش‌نشانان در اسرع وقت خود را برای انجام عملیات اطفای حریق به کارگاه مبل‌سازی رساندند.

براساس این گزارش، دو کارگاه تولیدی مبل و لوازم چوبی به متراژ تقریبی 280 مترمربع در مجاور یکدیگر بنا به دلایل در دست بررسی طعمه شعله‌های حریق شده‌اند که با توجه به حجم آتش و امکان سرایت آن به واحدهای تجاری و تولیدی اطراف پس از حضور تیم عملیاتی از ایستگاه 110، نیروهای آتش‌نشان از ایستگاه‌های 105، 109، 108، 104 و 114 برای پشتیبانی و کمک به انجام بهتر عملیات در محل حادثه حضور یافتند.

آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات آتش‌نشانی و انواع خاموش کننده‌ها نسبت به کنترل و مهار آتش اقدام کردند، ضمن اینکه دو دستگاه  تانکر 32 هزار لیتری آب جهت پشتیبانی آب در محل آتش‌سوزی حضور داشتند.

نیروها با رعایت نکات ایمنی و اتخاذ تدابیر عملیاتی نسبت به مهار و فروکش کردن شعله‌های آتش اقدام و پس از حصول اطمینان از اطفای حریق، با ارائه هشدارهای مربوطه حاضران در صحنه را نسبت به عواقب تلخ و جبران ناپذیر بی احتیاطی آگاه ساختند.

یادآور می‌شود در لحظات اولیه شکل‌گیری حادثه فوق دو شهروند (مذکر47 و51 ساله) در حین فعالیت کاری در کارگاه مربوطه دچار سوختگی شدید و متاسفانه فوت کردند و یکی از مجروحین (مذکر28 ساله) جهت مداوا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/2302/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول