اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان خبر داد

برگزاری رزمایش فاطمیون در نهبندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان از برگزاری رزمایش فاطمیون در این شهرستان خبر داد.

برگزاری رزمایش فاطمیون در نهبندان

به گزارش خبرنگار فارس از نهبندان، محمود رضا بخشی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در نهبندان اظهار کرد: رزمایش فاطمیون با حضور گردان‌های بیت‌المقدس در روزهای هشتم و نهم اسفندماه در نهبندان برگزار می‌شود.

وی گفت: این رزمایش با هدف افزایش روحیه ایثارگری، حفظ انسجام گردان‌ها، وحدت فرماندهی، حفظ آمادگی و بالا بردن توان رزم بسیجیان و آمادگی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان افزود: رزمایش در منطقه خوانشرف این شهرستان برگزار می‌شود و انجام عملیات تاخیری، کم کردن توانایی‌های دشمن، برهم زدن سازماندهی و آرایش دشمن و به تاخیر انداختن حرکت دشمن فرضی از جمله اقداماتی است که در این رزمایش دو روزه اجرا می‌شود.

بخشی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای این رزمایش آموزش‌هایی از قبیل آموزش سلاح‌های سازمانی، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و تخمین مسافت به بسیجیان فرا داده شده است تا هر آن چه که یک بسیجی نیاز دارد فرا گیرد و در زمان لازم بتواند آنها را اجرا کند.

انتهای پیام/69015/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول