اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خبر داد

برگزاری جشنواره بزرگ «رهاورد سرزمین نور» در مناطق عملیاتی جنوب

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جشنواره بزرگ «رهاورد سرزمین نور» که متولی آن سمنان است در پادگان شهید باکری جنوب کشور برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره بزرگ «رهاورد سرزمین نور» در مناطق عملیاتی جنوب

اسحاق هراسانیان در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور که با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی، فرماندار سمنان و معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: جشنواره بزرگ «رهاورد سرزمین نور» در مناطق عملیاتی جنوب در روز 21 اسفندماه با حضور مسئولان کشوری برگزار می‏شود.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: راهیان نور به عنوان عملیات بزرگ فرهنگی مدنظر است و این امر بر هیچ چشم بینا و گوش شنوایی پوشیده نیست.

وی افزود: راهی که شهدای بزرگوار پیمودند و راه و رسم شهیدان فراموش‌‏ شدنی نیست؛ این راه باید مثل راه انبیا و ائمه اطهار (ع) نورانی و جاویدان باقی بماند.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: عملیات بزرگ راهیان نور که در کشور آغاز شده، راهی است که هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته با حضور گسترده مردم پیموده می‌شود.

هراسانیان به ارائه گزارشی از اعزام‌ راهیان نور در سال گذشته پرداخت و  ادامه داد: سال گذشته بیش از پنج میلیون نفر زائر رهسپار سرزمین نور شدند.

وی خاطر نشان کرد: استان سمنان به واسطه پیشینه‌ای که در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد، از نظر تعداد شهدا و رزمندگان مقام دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: استان سمنان از لحاظ اعزام دانش‌آموزان به سرزمین راهیان نور رتبه اول را از آن خود کرده است.

هراسانیان اضافه کرد: سال گذشته، 11 هزار و 200 نفر به این سرزمین اعزام شدند که از این تعداد، به تفکیک 5 هزار و 850 نفر از قشر بسیج دانش‌آموزی، یک‌هزار و 270 نفر از قشر بسیج دانشجویی، 300 نفر از اقشار دیگر بسیج و 2 هزار و 700 نفر نیز اعزام عمومی داشته‌ایم.

وی گفت: در شمال و جنوب خوزستان و خرمشهر ظرفیت خوبی ایجاد شده و سپاه استان سمنان به منظور رفاه حال زائران، اردوگاهی به نام شهید شوکت‏پور طراحی کرده و در اختیار زائران قرار داده است.

انتهای پیام/2249/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول