اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جامعة القرآن میامی:

تبلیغات رسانه‏ای برای ایجاد هراس از افزایش جمعیت است

مدیر جامعة القرآن میامی گفت: تبلیغات رسانه‏ای دشمنان اسلام و انقلاب امروز بر روی ایجاد هراس از افزایش جمعیت متمرکز شده است.

تبلیغات رسانه‏ای برای ایجاد هراس از افزایش جمعیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، نرگس سبحانی امروز در کارگاه افزایش جمعیت که با حضور جمع کثیری از بانوان در بکران برگزار شد، بیان داشت: در اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 میلادی، ایجاد هراس از افزایش جمعیت جهان در رسانه‏های غرب به ویژه در آمریکا آغاز شد.

مدیر جامعة القرآن میامی اظهار کرد: تبلیغات کاهش جمعیت ایران از پوسترهای «دو بچه کافیست» به تبلیغ تک‏فرزندی گرایش یافته است.

وی افزود: با نگاهی کوتاه به تاریخ جهان در دهه‏های اخیر، اجرای این برنامه‏ها به اشکال مختلف قابل بررسی است.

مدیر جامعة القرآن میامی افزود: کاهش برنامه‏ریزی شده جمعیت جهان از طریق کشتار خاموش مردم کشورهای فقیر رخ می‏دهد.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و هم‏پیمانانش همواره تلاش دارند تا وانمود کنند که عامل اصلی معضلات و مشکلات امروز جهان، افزایش جمعیت در کشورهای جهان سوم است؛ از همین رو، تبلیغ کاهش زاد و ولد از موارد عیان و آشکاری است که همگان روزانه با آن برخورد می‏کنند.

سبحانی در ادامه عنوان کرد: این تبلیغ منحصر به ایران نبوده و در تمام کشورهای جهان سوم به خصوص کشورهای اسلامی در حال اجراست.

مدیر جامعة القرآن میامی اظهار کرد: جنگ‏افروزی در مناطق مختلف جهان به ویژه در خاورمیانه و در نتیجه کشته شدن صدها هزار نفری مردم این مناطق نیز در صدر اخبار رسانه‏ای سال‏های متمادی بوده است.

وی تصریح کرد: برنامه عقیم‏سازی بخشی از جمعیت آفریقا توسط برنامه‏های واکسیناسیون سازمان بهداشت جهانی از معروف‏ترین قسمت‏های برنامه کنترل جمعیت جهان محسوب می‏شود.

سبحانی بیان کرد: واکسن‏های دوگانه کزاز و دیفتری ساخته شده در کمپانی‏های داروسازی آمریکایی، زنان و مردان زیادی در کشورهای فقیر را در قالب برنامه‏های به ظاهر انسان‏دوستانه واکسیناسیون برای همیشه عقیم کرده است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید کردند «اگر سیاست کنترل جمعیت ادامه پیدا کند، به تدریج دچار پیری و در نهایت کاهش جمعیت خواهیم شد»؛ بنابراین مسئولان باید با جدیت در سیاست کنترل جمعیت تجدید نظر کنند و صاحبان رسانه و تریبون از جمله روحانیان در جهت فرهنگ‏سازی این موضوع گام بردارند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول