اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی ساختمان اسدآباد خبر داد

رشد نظارت بر ساخت و سازها با افزایش مهندسان بومی اسدآباد

رئیس نظام مهندسی ساختمان اسدآباد با اشاره به دو برابر شدن مهندسان بومی در اسدآباد گفت: بیش از 80 درصد نظارت‌های ساختمانی بر عهده مهندسان بومی است.

رشد نظارت بر ساخت و سازها با افزایش مهندسان بومی اسدآباد

محمدعلی بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان در اسدآباد با هدف اجرای مقررات ملی ساختمان فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این اهداف با حضور مهندسان عضو و تلاشگران عرصه ساخت و ساز محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 406 واحد مسکونی در شهر و روستاها شهرستان ساخته شده، افزود: مهندسان نظام مهندسی ساختمانی از ابتدای کار در امر ساخت و ساز در شهرستان نظارت کامل دارند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان اسدآباد، شهر اسدآباد را یکی از شهرهای موفق استان در زمینه نظارت بر ساخت و سازها عنوان کرد و افزود: نظارت بیش از 80 درصد ساخت و سازها توسط مهندسان بومی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 124 مهندسی در سازمان نظام مهندسی اسدآباد در بخش‌های عمران، معماری، تأسیسات برق، نقشه‌برداری و گاز مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: از این تعداد 45 نفر نیز به صورت کاردان و 10 نفر به صورت مهمان مشغول به کارند.

بختیاری از کاهش تعداد مهندسان مهمان در شهرستان خبر داد و گفت: در سال 91 تعداد 56 نفر به صورت مهمان در نظام مهندسی ساختمان اسدآباد مشغول به کار بودند که با حضور مهندسان اسدآباد این تعداد در سال 92 به 10 نفر کاهش یافت.

وی در پایان سخنانش از افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمانی در شهر آجین خبر داد.

انتهای پیام/89008/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول