اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهدیشهر خواستار شد

ایجاد سامانه تولیدات دامی در مهدیشهر

فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: وجود برنامه‌ریزی دراز مدت برای رفع مشکلات و ایجاد سامانه تولیدات دامی در مهدیشهر لازم است.

ایجاد سامانه تولیدات دامی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدرضا قنبری ظهر امروز در جلسه شورای عالی عشایر شهرستان مهدیشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان که با حضور رئیس شورای قشر و عشایر فرمانده حوزه بسیج امام محمد باقر (ع) مهدیشهر برگزار شد، به کاهش نزولات جوی و کمی بارندگی در سطح استان سمنان اشاره کرد.

وی بر مدیریت واحد و صحیح در راستای پشت سر نهادن بحران موجود و تسریع در حل مشکلات قشر مظلوم عشایر که در همه مراحل انقلاب پشتیبان نظام و ولی فقیه بودند، تاکید کرد.

فرماندار شهرستان مهدیشهر از مسئولان امر و به خصوص سازمان پشتیبانی امور دام استان سمنان درخواست مساعدت و کمک کرد.

قنبری بیان کرد: وجود برنامه‌ریزی دراز مدت برای رفع مشکلات، ایجاد سامانه تولیدات دامی و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه ضروری و لازم است.

رئیس شورای عالی هم‌اندیشی و هم‏فکری بسیج عشایری مهدیشهر نیز در این نشست اظهار کرد: کاهش بارندگی در سال 92 سبب تلف شدن دام عشایر و بروز خشکسالی در استان شده است.

ناصرعلی پارسا گفت: مسئولان باید در خصوص تأمین منابع مالی برای خرید علوفه و در اختیار قرار دادن تسهیلات بانکی کم‏بهره به منظور جبران خسارت و خرید نهاده‌های دامی و آب‏رسانی به مناطق بحران زده مشارکت کنند.

رئیس شورای عالی هم‌اندیشی و هم‏فکری بسیج عشایری مهدیشهر خواهان حضور نمایندگان مجلس برای ورود به این مسائل و انعکاس مشکلات و موانع موجود به مسئولان و مراجع ذی‏ربط شد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول