اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

استقبال فارغ‌التحصیلان کشاورزی از شهرک گلخانه‌ای گرمی ناامیدکننده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استقبال نکردن فارغ‌التحصیلان کشاورزی منطقه مغان به ویژه شهرستان گرمی از فعالیت شهرک گلخانه‌ای جای تامل و نگرانی دارد.

استقبال فارغ‌التحصیلان کشاورزی از شهرک گلخانه‌ای گرمی ناامیدکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل عبدایمانی پیش از ظهر امروز در بازدید معاون استاندار در شهرک گلخانه‌ای گرمی اظهار داشت: ما تمام زمینه‌ها را برای حضور فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در شهرک گلخانه‌ای فراهم کردیم تا از این ظرفیت استفاده کنند اما با استقبال کم فارغ‌التحصیلان روبه‌رو بودیم که باید علل و عوامل آن را به خوبی ارزیابی کنیم.

وی تلاش سازمان جهاد کشاورزی را بر توسعه محصولات ارگانیک سالم و گلخانه‌ای یادآور شد و افزود: ما آمادگی داریم در این بخش به یک حرکت جهادی دست بزنیم تا با همکاری زارعین و کشاورزان بتوانیم همه اراضی قابل کشت را به زیرکشت محصولات سالم و پاک ببریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل قیمت واگذاری هر یک هزار مترمربع زمین این شهرک را 10 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: فارغ‌التحصیلان کشاورزی به علت ناتوانی در تامین سهم مالی خود از دریافت زمین و کشت در شهرک گلخانه‌ای مصرف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون برنامه‌ریزی استانداری اردبیل نیز در این بازدید از حمایت دولت از سرمایه‌گذاران متخصص در اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی خبر داد.

محمدباقر بهشتی مجریان طرح‌های اقتصادی و تولیدی باید در زمینه طرح خود تخصص و درصدی از سرمایه مورد نیاز را داشته باشند.

وی طرح‌های باغداری میر ناصر سیدی را در گرمی به لحاظ تخصص در اجرا و داشتن سرمایه اولیه جزو طرح‌های موفق عنوان کرد.

بهشتی با بیان اینکه کار تولیدی زمانی نتیجه می‌دهد که مجری آن متخصص باشد بر عامل دارا بودن تخصص مجری در تعریف و تصویب طرح‌ها تاکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل کشت ارگانیک محصولات و تخصیص بخشی از آب شهر گرمی به شهرک گلخانه‌ای این شهرستان را به لحاظ شور بودن آب این شهرک پیشنهاد داد.

انتهای پیام/62003/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول