اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز تشکیل کانون مساجد

مسابقه سفره هفت‌سین معنوی در کانون‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود

همزمان با مراسم 18 اسفند سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مسابقه سفره هفت سین معنوی برگزار می‌شود.

مسابقه سفره هفت‌سین معنوی در کانون‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم 18 اسفند سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اردبیل اظهار داشت: در این مسابقه سفره هفت‌سین معنوی که با همکاری کانون‌های شهرستان اردبیل برگزار می‌شود و از منتخبان تجلیل خواهد شد.

نادر سقا با بیان اینکه تاکنون تعداد 20 کانون آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقه اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: ملاک ارزیابی این مسابقه ارائه تصویری مناسب از نمادهای دینی و اسلامی، ترکیب بندی، خلاقیت هنری و نوع چیدمان خواهد بود.

این مسئول اهداف این طرح را نشاط آفرینی بین اعضای کانون‌ها و ایجاد تنوع در برنامه مراسم 18 اسفند عنوان کرد و یادآور شد: از مهمترین اهداف طرح می‌توان به حفظ و احیای فرهنگ اسلامی، ایجاد شور و نشاط معنوی و اجتماعی، پاسداشت و احیای سنت‌های دیرینه و آداب و رسوم محلی و آشنا کردن جوانان و نوجوانان مسجدی با نمادهای و سمبل‌های دینی و سنتی و کشف استعدادهای هنری بچه‌های مسجد خواهد بود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: نمایشگاه توانمندی‌های فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل از برنامه‌های جنبی مراسم 18 اسفند خواهد بود.

سقا بیان داشت: از تمامی کانون‌ها نظرخواهی شده تا بتوانیم از برنامه‌های خلاقانه آنها در برنامه‌های جنبی مراسم 18 اسفند بهره‌برداری کنیم و اعضای کانون‌ها از فعالیت‌های جنبی کانون‌ها مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: پس از ارزیابی سفره‌های هفت‌سین شرکت‌کننده در مسابقه توسط داوران از کانون‌های برتر انتخاب شده در مراسم 18 اسفند تجلیل و لوح سپاس و هدیه‌ای به تمامی منتخبان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/62003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول