اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی دریایی سپاه خارگ:

نمایشگاه راهیان نور خارگ، 18 اسفند افتتاح می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه خارگ گفت: نمایشگاه راهیان نور خارگ، از 18 اسفند ماه افتتاح می‌شود.

نمایشگاه راهیان نور خارگ، 18 اسفند افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا محمدپور ظهر امروز در جمع مسئولان خارگ اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره)، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و عده‌ای با گذشتن از جان و مال خود از این نظام محافظت کردند و امروز نیز شاهد اعمال ما هستند و لذا وظیفه ماست که این ارزش‌ها را گرامی بداریم.

وی عنوان داشت: باید برای انتقال این ارزش‌ها و دستاوردها کوشید و این چیزی است که دشمن دوست ندارد و لذا امام همواره می‌فرمودند که اگر دیدید دشمن در برابر کارهای شما لبخند بر لب دارد بدانید که کار شما اشتباه بوده است و اگر دشمن ناراحت بود، بدانید کار شما درست بوده است و یکی از عرصه‌ها که دشمن همواره از آن ناراحت بوده است همین راهیان نور است.

فرمانده ناو تیپ ذوالفقار خارگ تصریح کرد: در این حرکت نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی که جنگ را ندیده‌اند و از نزدیک لمس نکرده‌اند با فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت و ایثار پیوند داده خواهند شد و باید در این راه از تمامی ابزار خود استفاده کنیم، همانگونه که دشمن برای انحراف ما از این مسیر از تمام ابزار خود استفاده کرده است و البته به حمدالله تاکنون موفق نبوده است و موفق هم نخواهد شد.

وی افزود: همه مسئولان این جزیره تلاش کردند تا تلاش‌ها و مقاومت‌های مردم خارگ به مردم دیگر انتقال داده شود و جزیره‌ای که 2834 بار مورد بمباران موشکی دشمن قرار گرفته است و محل شهادت شهیدان و نماد مقاومت و ایثار بوده است به همگان شناسانده شود و در طی سه سال گذشته این حرکت صورت گرفته است.

محمدپور اضافه کرد: باید بتوانیم به خوبی میزبان زائران باشیم اما یکی از مشکلات ما این است که بسیاری از آثار جنگ در خارگ از بین رفته است و لذا باید آثار باقیمانده را به نحوی مراقبت کنیم و در برپایی هرچه بهتر نمایشگاه در بیمارستان صحرایی بکوشیم و در این زمینه تمامی شرکت‌ها و ارگان‌ها باید همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، با توجه به میزان بارندگی بسیار زیاد در سال‌جاری، از آسیب‌هایی که در سال گذشته به بیمارستان صحرایی وارد شد جلوگیری شد و البته مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفت و نیاز به ریزه‌کاری‌هایی برای تکمیل دارد که امیدواریم در این زمینه سایر ادارات همکاری کنند و از 8 اسفند ماه غرفه‌های نمایشگاه برای تکمیل و برپایی به آنان تحویل داده خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خارگ عنوان کرد: این نمایشگاه از 18 اسفندماه مورد بازگشایی قرار خواهد گرفت و از 20 اسفندماه نیز میزبان زائران سایر استان‌ها در کاروان‌های دریایی راهیان نور خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم به نحو مطلوبی میزبانی کنیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول