اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

امنیت و آرامش کشور تنها با تمسک به قرآن به دست می‌آید

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اگر دنبال این هستیم آرامش و امنیت در جامعه ما بیشتر شود جز تمسک به قرآن راهی نداریم و علما باید علوم انسانی را از قرآن استخراج کنند.

امنیت و آرامش کشور تنها با تمسک به قرآن به دست می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: نباید به وضع موجود اکتفا کنیم و باید پنج میلیون نفر از جوانان و نوجوانان در مسابقات قرآن مشارکت کنند که در این راستا لازم است شرایط تحقق آن را مهیا کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور افزود: حتی تربیت این میزان حافظ نیز تمام توان ما نیست اما رشد رشته حفظ امسال در این دوره از مسابقات نشان‌دهنده این بوده که اقدامات خوبی در زمینه تحقق فرمایشات معظم‌له انجام شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: خون شهیدان، سلامت جانبازان، اسارت آزادگان و فداکاری ایثارگران برای تحقق 2 کلمه اسلام و قرآن است که ما نیز باید به این معنی اعتقاد داشته باشیم.

وی ادامه داد: علما و مسئولان باید علوم انسانی ما را از قرآن استخراج کنند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: استکبار برنامه هدایت شده‌ای علیه ایران از طریق رسانه‌ها تهیه و تدارک دیده‌ که ما باید با استفاده از فرامین قرآنی از آن پیشگیری کنیم.

محمدی عنوان کرد: اینکه ملت پس از 35 سال «مرگ بر آمریکا» را فراموش نمی‌کنند به این دلیل بوده که از شیطان و نقشه‌های شوم آن غافل نشوند و فراموش نکنند که او آماده حمله است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی موجب می‌شود که افراد با هر سلیقه و تفکری در کنار یکدیگر قرار گیرند و این به دلیل ظرفیت و قدرت قرآن است.

انتهای پیام/2448/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول