اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 89 مقاله

همایش ملی کشاورزی و امنیت غذایی در اردبیل آغاز شد

با حضور محققان و پژوهشگران سراسر کشور و به همت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اولین همایش ملی آشنایی با فرصت‌های کشاورزی، امنیت غذایی و محصول سالم و ارگانیک در اردبیل آغاز شد.

همایش ملی کشاورزی و امنیت غذایی در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر اجرایی نخستین همایش ملی کشاورزی و امنیت غذایی صبح امروز در آیین افتتاح این همایش در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: همزمان با ایام گرامیداشت مقام مهندس ما اقدام به برگزاری این همایش ملی کردیم تا با حضور متخصصان و پژوهشگران سراسر کشور بتوانیم راهکارهای مناسب را در تولید غذای سالم و ارتقای امنیت غذایی بهتر و شایسته فراهم آوریم.

بصیر تیموری عنوان کرد: یکی از وظایف و اهداف برگزاری این همایش در عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی توجه جدی به تولید پایدار در بخش کشاورزی و تامین غذای سالم جامعه است که خود می‌تواند زیربنای توسعه پایدار و همه‌جانبه باشد.

وی یادآور شد: این همایش امروز و فردا در بخش‌های علمی و تخصصی و در قالب ارائه مقاله به شکل پنل و پوستر ادامه پیدا می‌کند و در نهایت از مقالات برتر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی کشاورزی و امنیت غذایی افزود: با فراخوانی که برای برگزاری این همایش داشتیم از طریق اینترنتی و پوستر که به کلیه استان‌های کشور ارسال شد بیش از 152 مورد مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که با داوری‌های انجام شده 89 مورد مقاله مناسب و شایسته این همایش تشخیص داده شده و انتخاب شد تا این تعداد مقالات مورد پذیرش در بخش‌های مختلف ارائه شود.

تیموری بیان داشت: 15 مورد این مقالات به صورت سخنرانی در دو روز ارائه می‌شود که از این بین چهار مقاله ویژه نیز ارائه خواهد شد و 75 مقاله به شکل پوستر و در قالب سی‌دی به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه از 30 استان کشور در این همایش پژوهشگران و محققان حضور دارند، گفت: ما تمام سعی‌مان را به کار گرفتیم تا خروجی این همایش یک جمع‌بندی کاربردی در حوزه اجرا و عمل باشد چرا که امروز در بخش اقتصاد بیشتر از آنکه به سخنرانی و حرف نیاز داشته باشیم به عرصه عمل و کارآمدی در این بخش نیاز داریم که نباید از آن غفلت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر اجرایی نخستین همایش ملی کشاورزی و امنیت غذایی در پایان سخنان خود ورود بسیجیان دلاور را به عرصه اقتصاد مقاومتی یک فرصت و ظرفیت بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: ما هر چقدر در این بخش سرمایه‌گذاری داشته باشیم نتایج کار ما مفید و سازنده خواهد بود.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول