اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا اعلام کرد

معرفی عکاس برتر سوگواره نینوا در بویین زهرا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: امین رحمانی در سومین سوگواره نینوای استان قزوین به عنوان عکاس نفر اول در حضور مسئولان تقدیر شد.

معرفی عکاس برتر سوگواره نینوا در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا علی زارعی امروز در سومین جشنواره عکس نینوا اظهار داشت: سومین سوگواره عکس نینوای بویین زهرا 42 عکس ‌از آثار 33 هنرمندان عکاس را مورد پذیرش قرار داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: آثار یاد شده در هفته‌های گذشته در نمایشگاهی در سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ولایت در معرض دید عموم هنرمندان و عکاسان استان قزوین قرار گرفته است.

زارعی بیان کرد: همچنین از سوی هیئت داوران سومین سوگواره استانی عکس نینوا تعدادی از هنرمندان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفته‌اند.

این مسئول بیان کرد: سومین جشنواره عکس نینوای بویین زهرا همچنین محسن زین العابدینی از شهرستان البرز، سینا شیری از شهرستان قزوین و روح‌الله جاویدی از شهرستان البرز را در حاشیه مورد تجلیل قرار داده است.

وی بیان کرد: 2 میلیون ریال هدیه نقدی و لوح تقدیر به هر یک از اهداکنندگان آثار اهدا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ابراز داشت: بر این اساس در این سوگواره امین رحمانی از شهر تاکستان به عنوان نفر اول جشنواره شناخته شد.

وی ادامه داد: همچنین این هنرمند تاکستانی موفق دریافت 7 میلیون ریال هدیه نقدی، تندیس سوگواره و دیپلم افتخار شد.

وی بیان کرد: سعید باریکانی از شهرستان آبیک نیز به عنوان نفر دوم برنده هدیه 5 میلیون ریالی، تندیس سوگواره و لوح تقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: مهران مافی بردبار از شهرستان قزوین نیز به عنوان برگزیده سوم از سوی هیئت داوران موفق به دریافت 4 میلیون ریال هدیه نقدی، تندیس و لوح تقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: بر این اساس در سوگواره عکس نینوای بویین زهرا 700 عکس ارسالی از آثار 78 عکاس شرکت‌ کننده مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در نهایت 42 قطعه عکس به مرحله نمایشگاه جشنواره راه‌ یافت.

زارعی به برپایی نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی و هنری توسط این اداره در بویین زهرا پرداخت و اظهار داشت: تلاش برای شناساندن فرهنگ و هنر اسلامی به جوانان و نوجوانان سهم زیادی را در انتقال مفاهیم دینی داشته و در این راستا تأثیرگذار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: جایگاه هنر و به تبع آن نمایشگاه‌ها در به تصویر‌ کشیدن تعالیم ارزشی امری مهم و غیر قابل انکار است که در شهرستان بویین زهرا به این مهم توجه ویژه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول