اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

طرح استقبال از بهار 93 در قزوین اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: طرح استقبال از بهار 93 با هدف زیباسازی سیمای شهری از نیمه دوم اسفند ماه امسال در این شهر اجرا می‌شود.

طرح استقبال از بهار 93 در قزوین اجرا می‌شود

مجتبی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خدمات مختلفی به شهروندان قزوینی در طی روز ارائه می‌دهد، اظهار داشت: این سازمان علاوه بر این خدمات به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز طرح استقبال از بهار 93 را از پانزدهم اسفند ماه در این شهر اجرایی می‌کند.

وی افزود: طرح یاد شده به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز با هدف زیباسازی و فضاسازی سیمای شهری و آماده‌سازی برای پذیرایی از میهمانان، مسافران و گردشگران داخلی و خارجی انجام می‌شود تا روحیه نشاط و شادابی را در بین آنان ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به اینکه هر سال مجموعه شهرداری قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع فضای شهر را آماده استقبال از سال جدید می‌کند، ابراز داشت: این سازمان نیز مانند سایر سازمان‌ها و مناطق شهرداری این شهر برنامه‌های مختلفی را از نیمه اسفند ماه امسال تا نیمه فروردین ماه سال 93 اجرا می‌کند.

منتظری خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در راستای حفظ منظر شهری و خدمات‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان و مسافران نوروزی امسال طرح استقبال از بهار را نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر و فعال‌تر برگزار می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات و خدمات سازمان یاد شده در این طرح به دو بخش قبل و بعد از آغاز سال جدید تقسیم‌بندی شده، اضافه کرد: شست‌وشوی مبلمان شهری، رفت و روب و پاکسازی اماکن مقدسه مانند مساجد و امامزاده‌ها و پاکسازی انهار روباز و سر پوشیده از مهم‌ترین این خدمات است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تنظیف حاشیه بلوار‌ها و خیابان‌های اصلی، پاکسازی پل‌های غیرهمسطح و عابر پیاده، لایروبی و بسترسازی رودخانه‌ها، پاکسازی مزار شهدا، شست‌وشوی جداول، شست‌وشوی مخازن و پاکسازی مراکز تاریخی و فرهنگی شهر قزوین را از دیگر خدمات ارایه شده این سازمان در قالب طرح استقبال از بهار 93 برشمرد.

منتظری، پاکسازی نواحی منفصل شهری، پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی از دیوارهای سطح شهر، پاکسازی زمین‌های خالی و مخروبه‌ها، پاکسازی ورودی و خروجی‌های شهر، رفت و روب و تنظیف بازارچه‌ها و میادین میوه و تره‌بار را از دیگر برنامه‌های سازمان یاد شده در این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/77009/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول