اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد خبر داد

پرداخت 1.5 میلیارد تومان به بازنشسته‌های شهرداری بروجرد

رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجرد گفت: یک و نیم میلیارد تومان به بازنشسته‌های سازمان شهرداری بروجرد پرداخت شد.

پرداخت 1.5 میلیارد تومان به بازنشسته‌های شهرداری بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمدرضا معظمی گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها و هفته‌نامه‌های شهرستان بروجرد هدف اصلی اعضاء چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد را خدمت‌رسانی عنوان و تاکید کرد: در شورای اسلامی این شهر سلیقه‌گرایی، تفکرات سیاسی، حزبی و خودرائی جایی نداشته و در تصمیم‌های اتخاذ شده، منفعت عمومی و تلاش در جهت عمران و آبادانی بیشتر شهر در نظر گرفته می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص حقوق معوقه کارکنان شهرداری و بدهی‌های این سازمان، گفت: مشکلات مالی شهرداری میراثی است که از گذشته به جای مانده بود، اما خوشبختانه از ابتدای فعالیت شهردار جدید، حقوق کارکنان پرداخت شده و تنها حقوق معوقه دوره‌های پیشین تاکنون وصول نشده است.

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه استخدام‌های گذشته سازمان شهرداری باید مدیریت و سازماندهی شود، اضافه کرد: از آغاز فعالیت شورای شهر و شهردار جدید، هیچ‌گونه استخدام جدیدی در شهرداری انجام نشده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم مشکلات مالی شهرداری، نه تنها ساخت هیچ پروژه‌ای متوقف نشده، بلکه پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی زیادی آغاز شده و در حال انجام است.

معظمی گودرزی بیان داشت: پروژه حامیان کیش از آن جمله است که مقرر شده تا یک سال آینده انجام شده و تحویل گردد.

این مسئول با تکذیب شایعاتی درباره فروش املاک شهرداری به منظور پرداخت حقوق کارکنان آن، عنوان کرد: خرید و فروش املاک متعلق به شهرداری بر اساس نیاز این سازمان و با اهداف از پیش تعیین شده ای صورت می‌گیرد و در زمان فعالیت شهردار جدید، آمار خرید املاک شهرداری به مراتب بسیار بیشتر از فروش آن است.

این مسئول با اشاره به خلاصه‌ای از فعالیت‌های انجام شده توسط شهردار فعلی بروجرد، افزود: پرداخت یک و نیم میلیارد تومان به بازنشسته‌های سازمان شهرداری، واریز روزانه مبلغ بیمه تامین اجتماعی کارکنان و اجرای پروژه‌های مختلف برخی از این اقدامات است.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد یادآور شد: پروژه‌های پل شهدا در خیابان 45 متری بسیج، احداث رینگ حاشیه جنوب، بلوار شهید آیت، جاده کمربندی، پل پیامبر اعظم(ص)، طرح ممیزی املاک و ... در حال انجام بوده و پروژه‌های دیگری از جمله جاده دسترسی میدان میوه و تره بار، بلوار شهید بهشتی و بازارچه‌های دائم و مسقف شهید چمران و نسترن با ساخت 60 مغازه در مجموع، برخی از پروژه‌هایی است که انجام شده و به اتمام رسیده است.

معظمی گودرزی از تهیه طرح پایش تصویری در شهرستان بروجرد خبر داد و اظهار کرد: مطالعات اجرای این طرح توسط سازمان فناوری شهرداری بروجرد انجام شده و اجرای آن 3 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد طرح ممیزی املاک را طرحی درآمدزا برای شهرداری عنوان و تصریح کرد: بارش نزولات آسمانی در زمستان امسال و کاهش چشمگیر ساخت و سازها در این شهرستان، یکی از عواملی بود که تاثیر زیادی در کاهش درآمد شهرداری داشت.

وی همچنین در زمینه آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی، زمینه‌سازی برای معرفی بیشتر آثار تاریخی، مذهبی و فرهنگی شهرستان و رونق صنعت توریسم و رفع برخی کاستی‌ها در این حوزه توضیحاتی را ارائه داد.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول