اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن آهن و فولاد:

هدف‌گذاری سمپوزیوم باید در راستای توسعه صنعت فولاد باشد

رئیس انجمن آهن و فولاد ایران در سمپوزیوم فولاد 92 خواستار شکل‌گیری اهداف انجمن آهن و فولاد در جهت توسعه دانش در صنعت فولاد شد.

هدف‌گذاری سمپوزیوم باید در راستای توسعه صنعت فولاد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس نجفی‌زاده صبح امروز در مراسم آغاز به کار شانزدهمین سمپوزیوم فولاد در هرمزگان ضمن برشمردن اهداف و کارکردهای انجمن گفت: این انجمن از سال 79 تشکیل شده و در واقع قدمت 13 ساله دارد که تاکنون 16 سمپوزیوم برگزار کرده است.

وی با برشمردن ترکیب خاص انجمن آهن و فولاد ایران افزود: این انجمن ترکیبی از دانشگاهیان و صنعتگران حوزه فولاد است.

رئیس انجمن آهن و فولاد ضمن ارائه گزارشی از تغییرات صورت گرفته در هیئت مدیره انجمن به تشریح کارکردهای آن پرداخت و بر لزوم شکل‌گیری اهداف این انجمن در جهت توسعه دانش در صنعت فولاد تاکید کرد و بیان داشت: کمیته‌هایی برای رفع مشکلات صنعتگران، برگزاری همایش‌های علمی و نمایشگاهی و آموزش و انتشارات و ... راهکارهایی است که انجمن فولاد در راستای حل مشکلات صنعتگران پیگیری می‌نماید.

نجفی‌زاده با مقایسه انجمن آهن و فولاد ایران و ژاپن گفت: روند کار این انجمن نسبت به برخی از نمونه‌های مشابه علمی در جهان بسیار قابل توجه است و برگزاری این سمپوزیوم‌ها در صنایع نشان از فعال بودن آنها در راستای حرکت علمی است و امسال مقالات و حضور فولادگران در این سمپوزیوم آمار خوبی داشته و کمکی در راستای رشد این صنایع است.

رئیس انجمن آهن و فولاد ایران ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری محیط زیست به عنوان یک اصل مورد نظر در فولادسازی گفت: فولادسازان باید بر حفظ و نگهداری محیط زیست اهتمام ورزیده و به آن توجه لازم را بنمایند.

وی در پایان بر لزوم ایجاد مرکز فناوری فولاد برای تعریف تکنولوژی و در اختیار قرار دادن آن به صنعت فولاد تاکید و خواستار حضور محققان ایرانی در زمینه دانش فولاد در عرصه بین‌المللی شد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول