اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

نهمین همایش پژوهشی دانشجویان شرق کشور آغاز به کار کرد

نهمین همایش پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور با حضور پژوهشگرانی از هفت استان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آغاز به کار کرد.

نهمین همایش پژوهشی دانشجویان شرق کشور آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نهمین همایش پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور صبح امروز با حضور دانشجویان و  پژوهشگرانی از هفت استان کشور در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آغاز به کار کرد.

دبیر علمی نهمین همایش پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار داشت: این کنگره از امروز با حضور دانشجویان و پژوهشگرانی از شهرهای بیرجند،‌ نیشابور، سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، زابل، زاهدان، تهران، یزد و شهرهای شمالی کشور آغاز و تا هشتم اسفندماه ادامه دارد.

نوید ربیعی تصریح کرد: امروز در این کنگره 110 نفر از سایر استان‌های کشور حضور دارند.

ارسال 841 مقاله به همایش

وی از ارسال 841 مقاله به این کنگره خبر داد و گفت: پس از بررسی اولیه مقالات از نظر شیوه نگارشی و ساختاری این تعداد به 625 مقاله کاهش پیدا کرد.

دبیر علمی نهمین همایش پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور با بیان این‌که بعد از داوری این مقالات توسط اعضای هیئت علمی 147 مقاله برای ارائه در این کنگره پذیرفته شده است، اذعان داشت: از این تعداد 96 مقاله به صورت پوستر و 51 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می‌شوند.

ربیعی با اشاره به اعلام آمادگی دانشجویانی از سراسر کشور برای داوری این همایش، متذکر شد: بعد از بررسی‌های انجام شده 78 دانشجو برای داوری این دوره از همایش انتخاب شدند.

وی یادآور شد: در هر پنل نیز هفت داور شامل چهار هیئت رئیسه و سه نفر همکار داوری مقالات را انجام می‌دهند.

دبیر علمی نهمین همایش پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی دومین سالی است که میزبان برگزاری این کنگره می‌شود.

انتهای پیام/69022/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول