اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد:

ظرفیت بقاع متبرکه گناباد در تعطیلات نوروز مورد استفاده قرار می‌گیرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد گفت: ظرفیت بقاع متبرکه گناباد برای آماده کردن فضای معنوی این مجموعه‌های معنوی در تعطیلات نوروز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ظرفیت بقاع متبرکه گناباد در تعطیلات نوروز مورد استفاده قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا طالبیان صبح امروز در جلسه اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه گناباد اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز و در راستای ارتقای سطح فکری و فرهنگی مسافران نوروزی و آماده کردن فضای بقاع برای پذیرش زائران، اعضای هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مسافرین نوروزی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وی افزود: ظرفیت بقاع متبرکه برای آماده کردن فضای معنوی این مجموعه‌های معنوی در تعطیلات نوروز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طالبیان افزود: برپایی خیمه معرفت، قرائت مناجات و برگزاری دعای توسل، کمیل و ندبه، برگزاری گفتمان‌های دینی با حضور روحانیان اعزامی و بومی و برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه گناباد است.

وی افزود: برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، شمع‌گردانی به سمت ضریح بقاع متبرکه، اقامه نماز جماعت و مسابقه کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مورد حجاب و تهیه و توزیع بروشورهای مذهبی حجاب و عفاف و برپایی غرفه کودکان با عنوان "قرآن بخوانید و جایزه بگیرید" از دیگر برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه گناباد است که در کاخک، بیمرغ، مرقد علامه بهلول، کمر زیارت، دیسفان، جعفرآباد و دلوئی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول