اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودبار تأکید کرد

استفاده از متخصصان در تهیه طرح تفصیلی شهرهای جنوب کرمان

شهردار رودبار گفت: باید از افراد متخصص و کارشناس در زمینه تهیه طرح‌های تفصیلی شهرهای جنوب کرمان استفاده شود.

استفاده از متخصصان در تهیه طرح تفصیلی شهرهای جنوب کرمان

احمد طیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: 144 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده سهم استان کرمان است در حالی که سهم منطقه جنوب تنها 14 میلیارد تومان و سهم شمال آن، 130 میلیارد تومان است و این بی‌عدالتی است که در شهرداری‌ها اعمال می‌شود.

طیاری با بیان اینکه باید این موضوع با جدیت از سوی شهرداری‌های منطقه پیگیری ‌شود، ابراز داشت: مشاوران طرح تفصیلی شهرداری‌ها به دنبال منافع خود هستند، بنابراین باید جای کارفرما تغییر کند و طرحی برای مجموعه شهر نوشته شود که به نفع آن باشد.

طیاری بیان داشت: مشاوران خود را به هیچ‌وجه پاسخگوی شهرداران نمی‌دانند و چنین طرح‌های تفصیلی اصلا عملی نیست، زیرا طرح‌ها کپی است، بنابراین باید ایرادات طرح‌هایی که تصویب نشده‌اند به صورت کارشناسی ارائه شود.

شهردار رودبار با تأکید بر اینکه با مشاوران متخلف از طریق سازمان بازرسی برخورد می‌شود، گفت: اگر ما بتوانیم از افراد متخصص و کارشناس در زمینه تهیه طرح‌های تفصیلی شهر استفاده و راه حل مناسبی ارائه کنیم، کمک بسیار بزرگی به منطقه کرده‌ایم.

طیاری با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود که شهرداری‌های منطقه در بحث عوارض محلی با 25 درصد به صورت یکسان عمل کنند، عنوان کرد:‌ باید شوراهای اسلامی شهر نیز در این زمینه توجیه شده و عوارض تفکیکی نیز نهادینه شود.

انتهای پیام/80030/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول