اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بانه اعلام کرد

تشکیل کارگروه استقبال از مهمانان نوروزی در بانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بانه گفت: همه واحدهای خدماتی و رفاهی شهرستان بانه آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

تشکیل کارگروه استقبال از مهمانان نوروزی در بانه

حسن طهماسبی بانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: در روزهای پایانی سال به منظور تسریع در امر خدمات‌رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی تمامی واحدهای صنفی خدماتی و رفاهی اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه خاطرنشان کرد: واحدهای خدماتی و دیگر واحدهای خدمات‌رسان در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند.

وی افزود: بازرسی و تشکیل گشت‌های مشترک با ادارات مربوطه از واحدها و محورهای پرترافیک شهر با نظارت و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و بازاریان بانه انجام می‌شود.

طهماسبی بیان کرد: نظارت و بازرسی  از پایانه‌های حمل و نقل و رستوران‌ها در ایام تعطیلات از سوی این سازمان انجام می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و تامین میوه شب عید از دیگر اقدامات سازمان صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بانه است.

رئیس اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بانه نیز اظهار کرد: برپایی نمایشگاه با مدیریت و نظارت این نهاد به منظور تامین کالاهای اساسی در 70 غرفه در بلوار توحید عرضه می‌شود.

محمدزاهد قادری افزود: این کالاها شامل کفش و کیف، پوشاک، لوازم بهداشتی ـ آرایشی، مواد غذایی و دیگر اقلام مصرفی و عرضه 85 تن میوه در میادین شهر به منظور دسترسی آسان و سریع مهمانان و شهروندان است.

وی بیان کرد: اتاق اصناف و بازاریان بانه در امر برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از تمام توانمندی‌های اصناف شهرستان بانه با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استفاده می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعیین شیفت‌های کاری برای واحدهای خدمات‌رسان و دسترسی آسان و به موقع مهمانان نوروزی به همه واحدها اعلام شد.

قادری در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسئولان و نهادهای ذی‌ربط از بروز مشکلات و نارسایی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی جلوگیری می‌شود و مهمانان با رضایت و خاطره‌ای خوش به این شهر سفر کنند.

اتنهای پیام/79001/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول