اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش تنکابن خبر داد

خسارت 400 میلیارد ریالی به زیرساخت‌های آموزش و پرورش تنکابن

رئیس آموزش و پرورش تنکابن گفت: زیر ساخت‌های آموزش و پرورش تنکابن حدود 400 میلیارد ریال خسارت دیدند.

خسارت 400 میلیارد ریالی به زیرساخت‌های آموزش و پرورش تنکابن

علیرضا سعدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان تنکابن اظهار داشت: بر اثر بارش برف و بروز بحران اخیر در غرب مازندران و با توجه به حجم بارش سنگین برف در تنکابن تخریب 77 مورد زیرساخت‌های آموزشی شهرستان از 20 تا 100 درصد تخریب شدند و حدود 400 میلیارد ریال به زیرساخت‌های آموزش و پرورش خسارات جدی وارد شده است.

معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش تنکابن افزود: از این تعداد 12 باب مدرسه دوره ابتدایی بودند که به میزان 100 درصد تخریب شده‌اند.

وی اظهار داشت: سه باب دبیرستان متوسطه دوره اول و یک دبیرستان متوسطه دوره دوم تخریب شدند و در مجموع به 16 باب مدرسه براثر سنگینی بارش برف خسارت وارد شد که برخی از آنها به دلیل تخریب باید تا 100 درصد نوسازی شوند.

رئیس آموزش و پرورش تنکابن در ادامه گفت: علاوه بر خسارات فوق یک باب منزل سرایداری و یک نمازخانه و سالن اجتماعات نیز به میزان 100 درصد و همچنین سالن ورزشی شهیدان حیدری آموزش و پرورش تنکابن واقع در بلوار فردوسی غربی به صورت صددرصد تخریب شده‌ است.

سعدی‌پور با اشاره به اینکه شهرستان تنکابن از دیرباز به عنوان یک منطقه نمونه گردشگری مقصد سفر بسیاری از مسافران هستیم، افزود: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و اسکان موقت، 31 باب مدرسه در سطح شهرستان در این طرح قرار گرفتند که با هماهنگی‌های لازم از سوی اداره رفاه و تعاون آموزش پرورش تنکابن آماده ارائه سرویس به همکاران از اقصی نقاط کشور هستند.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول