اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری همایش شکوه مهربانی در زنجان صورت گرفت

کمک 10 میلیارد ریالی مردم زنجان به انجمن حمایت از بیماران «ام اس»

مسئول روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران «ام اس» زنجان گفت: با برگزاری همایش بزرگ شکوه مهربانی مردم 10 میلیارد ریال به انجمن حمایت از بیماران «ام اس» کمک کردند.

کمک 10 میلیارد ریالی مردم زنجان به انجمن حمایت از بیماران «ام اس»

رسول احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور بی‌نظیر و باشکوه مردم زنجان در همایش بزرگ شکوه مهربانی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه با برگزاری این همایش کمک‌های خوبی برای حمایت انجمن حمایت از بیماران «ام اس» زنجان و بیماران زیر پوشش آن جمع‌آوری شده، ادامه داد: برآورد کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم زنجان تاکنون به 10 میلیارد ریال رسیده است.

مسئول روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران «ام اس» زنجان تعهد مالی و کمک‌های نقدی مردم را 2 میلیارد و 100 میلیون ریال دانست و افزود: ارائه خدمات جرثقیل، خدمات خاک‌برداری به مقدار 15 هزار متر مکعب، یک تریلی سیمان، یک کامیون آجر، دو واحد مسکونی و چهار قطعه طلا از دیگر کمک‌هایی است که به انجمن حمایت از بیماران «ام اس» برای احداث مجتمع پزشکی رفاهی بیماران «ام اس» زنجان تعهد شده است.

این مسئول با تقدیر از مردم پایتخت شور و شعور حسینی و همه کسانی که به هر نحو این انجمن را حمایت کرده‌اند، متذکر شد: از همه کسانی که به هر نحو این انجمن را حمایت کرده‌اند با حواله‌های بهشت که به نام افراد صادر و در مقابل منازل آنها تحویل می‌شود، تقدیر خواهد شد.

وی در پایان از همه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان به دلیل پوشش و اطلاع‌رسانی این همایش تقدیر و از همه رسانه‌ها خواست این انجمن را در یاری رساندن به بیماران زیر پوشش و اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری «ام اس» بیش از پیش یاری کنند.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول