اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

سفر رئیس قوه قضائیه به کرمانشاه

رئیس قوه قضائیه امروز در سفری سه روزه به ‌منظور دیدار با خانواده معظم شهدا، روحانیان، نخبگان و کارکنان دستگاه قضا و بررسی مسائل قضایی استان وارد کرمانشاه می‌شود.

سفر رئیس قوه قضائیه به کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه امروز در صدر هیئتی عالی رتبه متشکل از معاونان و مسئولان کشوری دستگاه قضایی وارد کرمانشاه می‌شود.

هدف از سفر سه روزه رئیس قوه‌ قضاییه به استان کرمانشاه، دیدار با خانواده معظم شهدا، روحانیان، نخبگان و پرسنل دستگاه قضایی و بررسی مسائل قضایی استان کرمانشاه است. 

گفتنی است که روز چهار‌شنبه هفتم اسفندماه سال‌جاری شهرستان‌های استان کرمانشاه میزبان معاونان و نمایندگان ویژه رئیس دستگاه قضایی کشور خواهند بود.

در این سفر برخی از معاونان و نمایندگان ویژه رئیس قوه قضاییه در روز سه‌شنبه ششم اسفندماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد شهر کرمانشاه دیدارهای عمومی با مردم این شهر خواهند داشت.

در روز آخر سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمانشاه، مشکلات و مسائل بررسی شده در طول سفر مورد ارزیابی قرار گرفته و در همان روز مصوبات در نظر گرفته شده توسط رئیس قوه قضاییه به تصویب خواهد رسید.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول