اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوین خبر داد

برگزاری مراسم کاشت نهال در مدارس قزوین

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: مراسم کاشت نهال در مدارس قزوین به مناسبت هفته درختکاری در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم کاشت نهال در مدارس قزوین

سیدمهدی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پانزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه هفته درختکاری نام‌گذاری شده که در این راستا سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین برنامه‌های مختلفی را در این هفته برگزار می‌کند.

وی برگزاری مراسم کاشت نهال با مشارکت و همکاری مدارس قزوین در هفته درختکاری را از دیگر برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین برشمرد و گفت: این طرح در صورت مساعد بودن بسترهای پیش‌بینی شده در برخی از مدارس این شهر با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین ترویج فرهنگ کاشت نهال بین دانش‌آموزان و آشنایی بیشتر آنان با نحوه کاشت نهال را از جمله اهداف برگزاری مراسم یاد شده برشمرد.

اجرای طرح آموزشی کاشت نهال در مدارس قزوین

این مسئول با بیان اینکه اجرای طرح آموزشی و فرهنگی در مدارس شهر قزوین از برنامه‌های دیگر برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در هفته درختکاری است، ابراز داشت: در این برنامه کارشناسان سازمان یاد شده به مدارس این شهر در این هفته مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اضافه کرد: طرح یاد شده با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش نحوه کاشت و نگهداری نهال و همچنین توزیع گلدان‌های طرح باغبان کوچک در مدارس شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آلودگی هوا ابراز داشت: ترویج فرهنگ کاشت نهال، گل و گیاه در محیط زیست می‌تواند این آلودگی را کاهش دهد بر این اساس باید این فرهنگ را در بین قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان ترویج داد تا معضلات آلایندگی هوا در محیط زیست کاهش یابد.

انتهای پیام/77009/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول