اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین خبر داد

برگزاری پنجمین نمایشگاه الکامپ در قزوین

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین از برگزاری پنجمین نمایشگاه الکامپ استان در سال 93 خبر داد.

برگزاری پنجمین نمایشگاه الکامپ در قزوین

حامد فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تشریح فعالیت‌های نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین اظهار کرد: این نظام برای روز مهندس برنامه‌هایی مانند ارسال پیام تبریک به مهندسان را انجام داد.

وی ادامه داد: نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین با هدف ایجاد ارتباط فناوری و اطلاعات بین بخش دولتی و خصوصی و نظم‌بخشی و ساماندهی فعالیت‌های تجاری رایانه‌ای مجاز تشکیل شده که اکنون با تشکیل دوره دوم هیئت مدیره فعالیت‌های منسجمی با کمک اعضای این نظام در استان انجام می‌دهد.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین با بیان اینکه نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین یک نهاد تازه تاسیس است، عنوان کرد: این نظام تاکنون موفق شده اقدامات خوبی را در راستای ارتقای فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان انجام بدهد.

وی برگزاری نمایشگاه الکامپ را از جمله فعالیت‌های مثبت نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین برشمرد و گفت: خوشبختانه پنجمین دوره این نمایشگاه در اواخر اردیبهشت یا اوایل خردادماه سال 93 برگزار می‌شود که این نشان‌دهنده جایگاه و ظرفیت برتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استان است.

فتوحی با اشاره به اینکه نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین برای برگزاری این نمایشگاه در سال‌های گذشته با مشکلات متعددی مواجه بوده است، ادامه داد: این نظام با همت مضاعف در رفع این مشکلات تلاش کرده به طوری که اکنون قزوین در برگزاری این نمایشگاه در کشور از جایگاه برتری برخوردار است.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین یادآور شد: سال‌های گذشته مسئولان استانی و کشوری از نمایشگاه الکامپ بازدید و نظرهای مثبتی از این نمایشگاه مطرح کردند که این بیانگر اهمیت جایگاه برتر نظام صنفی این استان در فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

بهره‌گیری بیشتر نهادهای دولتی از ظرفیت‌های نظام صنفی رایانه‌ای

وی با اشاره به اینکه نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین ظرفیت انجام پروژه‌های بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد، گفت: به همین دلیل نهادهای دولتی ابتدا باید در اجرای پروژه‌های مربوطه مانند ارائه خدمات الکترونیک به مردم از نیروهای متخصص بومی این استان استفاده کنند و در صورت نبود آن از نیروهای خارج استان بهره‌ بگیرند.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه از سه سال گذشته مجموعه نهادهای دولتی مانند استانداری و فناوری و اطلاعات استانداری قزوین برای اجرای فعالیت‌های خود از ظرفیت‌های استانی نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین استفاده کرده است.

انتهای پیام/77009/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول