اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته درختکاری

پروژه جنگل‌کاری کمربند سبز شمال غربی کرج اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: در هفته درختکاری پروژه جنگل‌کاری کمربند سبز شمال غربی کرج به صورت ویژه اجرا می‌شود.

پروژه جنگل‌کاری کمربند سبز شمال غربی کرج اجرا می‌شود

عباس زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه فضاهای سبز از مهمترین برنامه‌ها این سازمان محسوب می‌شود، لذا با برنامه‌ریزی‌های لازم در نظر داریم تا تمامی مناطق 12 گانه کرج را به صورت یکسان دارای فضاهای سبز کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به این هفته برنامه‌های ویژه‌ای را برای هفته درختکاری در نظر گرفته‌ایم که مهمترین آنها اجرای پروژه جنگل‌کاری کمربند سبز شمال غربی کرج است.

زارع در ادامه سخنان خود تأکید کرد: از بین رفتن محیط سبز اطراف شهرها به خصوص جنگل‌ها، مشکلات متعدد بشری را به دنبال دارد که همه مسئولان مرتبط با موضوع باید برای جلوگیری از پیشرفت این حرکت غلط، اقدام جدی به عمل آورند.

این مسئول عنوان کرد: گرایش شهروندان به درختکاری با توجه به پیشینه مردم کرج به زراعت و باغداری نکته منحصر به فردی است که حمایت نهادهای مرتبط را در این راستا می‌طلبد.

زارع با تاکید بر گسترش فضای سبز در اماکن خصوصی ادامه داد: در این زمینه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج اهتمام ویژه دارد و از شهروندانی که خواهان ایجاد فضای سبز در فضای مقابل منازل خود هستند، استقبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع اصلی توسعه نظیر زمین و آب در بافت شهری، ایجاد فضای سبز و توسعه این مهم در شهر از ضروریات است که مسئولان همواره به آن تاکید ویژه دارند.

وی افزود: با هدف متمرکز کردن برنامه‌ها، از سوی سازمان پارک‌ها مقرر شده که امسال مراسم هفته درختکاری به صورت واحد در یک مکان مشخص و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج اجرا شود.

این مسئول عنوان کرد: با بررسی‌های انجام شده میدان جمهوری اسلامی با مزیت‌های نظیر پارکینگ اختصاصی، دسترسی ترافیکی آسان، مرکزیت محل و ... برای اجرای برنامه‌های هفته درختکاری به صورت متمرکز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2302/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول