اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

مشکل آب شرب شهرک صنعتی نصیرشهر رباط کریم برطرف می‌شود

فرماندار رباط کریم از رفع مشکل آب شرب شهرک صنعتی نصیرشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مشکل آب شرب شهرک صنعتی نصیرشهر رباط کریم برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور گفت: شهرک صنعتی نصیر شهر با 450واحد فعال صنعتی و اشتغالزایی برای 7200 نفر یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی استان تهران است.

وی ادامه داد: متاسفانه کمبود آب شرب و آبرسانی به این شهرک از جمله مشکلاتی است که شهرک صنعتی نصیر شهر مدت‌ها است از آن رنج می‌برد.

فرماندار شهرستان رباط کریم افزود: به منظور رفع این مشکل جلسات متعددی برگزار و رایزنی‌های بسیاری انجام شد تا صنعت‌گران بتوانند با دغدغه کمتری به امر تولید بپردازند.

سلیمان‌پور به بازدید اخیر خود و مدیرعامل شرکت  آب و فاضلاب جنوب‌غربی استان تهران از نصیرشهر اشاره کرد و گفت: پس از این بازدید و در جلسه‌ای، مسایل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آنها طرح آبرسانی به شهرک صنعتی نصیر شهر بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: در این جلسه طرح تأمین آب شرب شهرک صنعتی نصیر شهر مورد تصویب قرار گرفت و مقدمات اجرای این کار به زودی آغاز می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: انتظار می‌رود با مساعدت شرکت آبفای جنوب‌غرب استان تهران، این طرح هر چه سریع‌تر عملیاتی شده و نیاز آب شرب شهرک صنعتی نصیر شهر برطرف شود.

انتهای پیام/2302/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول