اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری کرج خبر داد

آغاز مطالعات احداث دومین پایانه مسافربری شهر کرج

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافر و بار شهرداری کرج از آغاز مطالعات احداث دومین پایانه مسافربری شهر کرج خبر داد.

آغاز مطالعات احداث دومین پایانه مسافربری شهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج،‌ داوود شعبانی با اشاره به رشد جمعیت در کلانشهر کرج و نیاز به تقویت زیرساخت‌های ارتباطاتی و شبکه حمل و نقل درون و بین شهری، اظهار داشت: سالانه میلیون‌ها مسافر از طریق پایانه شهید کلانتری به شهر کرج وارد یا خارج می‌شوند که با گذشت سال‌ها و افزایش نیازها، در حال حاضر این پایانه پاسخگوی نیازها نیست و برای میزبانی و بدرقه مناسب مسافران نیازمند جانمایی و احداث دومین پایانه بار و مسافر هستیم.

این مسئول، احداث دومین پایانه مسافربری کرج را در کاهش بار ترافیکی و ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: شورای شهر و شهرداری کرج نیز با توجه به توضیحات و دغدغه‌های سازمان نظر مساعد و موافق خود را برای تحقق این مهم اعلام داشته‌اند که امیدواریم به زودی فاز مطالعاتی پروژه آغاز شود.

وی گفت: با احداث این پایانه و ایجاد فضای رقابتی میان پایانه‌ها، شاهد تنوع در خدمات رسانی و افزایش قدرت انتخاب شهروندان خواهیم بود که رضایت عمومی را به دنبال دارد.

به گفته شعبانی، یک قطعه زمین به متراژ 7 هزار متر مربع برای احداث دومین پایانه مسافربری شهر کرج در نظر گرفته شده است که ابتدای سال 93 مشاور طرح انتخاب می‌شود.

وی، مکان احداث این پایانه بار و مسافر را بلوار جانبازان اعلام کرد.

یادآوری می شود با توجه به حجم بالای مسافران از مبدا کرج به سمت شمال کشور و بالعکس، این پایانه صرفا برای جابه‌جایی مسافران بین کرج و شهرهای شمالی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/2302/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول