اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خبر داد

اختصاص بودجه مناسب به بخش فرهنگی در سال 93

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از اختصاص بودجه مناسب به بخش فرهنگی در سال 93 خبر داد و آن را زمینه‌ای برای اجرای کارهای موثر فرهنگی قلمداد کرد.

اختصاص بودجه مناسب به بخش فرهنگی در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، انور رشیدی دوشنبه‌شب در جلسه شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: امیدواریم با تخصیص پیدا کردن مناسب بودجه فرهنگی بتوانیم حرکت‌‌های مثبتی را در راستای رشد و تعالی این امر انجام دهیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز، افزود: با توجه به اینکه مردم استان کردستان و استان‌های همجوار استقبال خوبی برای سفر به شهر سنندج را در طول عید نوروز دارند، باید در راستای استقبال از این میهمانان برنامه‌هایی در خور شان آنها را برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج احیای مراکز فرهنگی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری برنامه‌های متنوع را از جمله اقدامات در راستای پذیرایی از میهمانان نوروزی دانست و اضافه کرد: در نوروز 93 چیدن هفت‌سین را در یکی از میادین شهر سنندج در دستور کار داریم.

رشیدی به وجود مشکلات در عدم رعایت فاصله بین مزارها در بهشت محمدی اشاره کرد و ادامه داد: باید با توجه به ضرورت حل این مشکل مدیریت صحیح در نظر گرفته شده و از نظر شرعی فاصله بین مزارها رعایت شود.

وی در ادامه به مصوبات مختلف شورای شهر سنندج در طول جلسات اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی موارد به مصوبات این شورا توجه نمی‌شود و این مصوبات اجرایی نمی‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در پایان توجه بیشتر شهرداری سنندج را در راستای اجرایی کردن مصوبات شورای اسلامی این شهر خواستار شد.

انتهای پیام/79001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول