اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

پرداخت یک‌هزار فقره کمک موردی به مددجویان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از پرداخت یک‌هزار فقره کمک موردی به مددجویان ماهنشانی خبر داد.

پرداخت یک‌هزار فقره کمک موردی به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ماهنشان به منظور حل مشکلات خانواده‌های زیر پوشش اقدامات بسیاری را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات این نهاد به صورت هدفمند و با در نظر گرفتن نیازهای خانواده‌ها ارائه می‌شود، اضافه کرد: ارائه خدمات هدفمند در راستای اهداف امداد در بحث توانمندسازی مددجویان صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه یکی از راهکاری امداد در توانمندسازی مددجویان پرداخت کمک موردی ویژه به واجدان شرایط است، تصریح کرد: تا پایان دی ماه امسال 431 خانوار با اعتبار بالغ بر 513 میلیون ریال از این نوع خدمات بهره‌مند شدند.

این مسئول با بیان اینکه طی سال جاری 500 فقره کمک موردی ابن‌السبیل به مددجویان ماهنشانی پرداخت شده است، اذعان داشت: در این راستا 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

*بهره‌مندی 94 کودک ماهنشانی از خدمات تغذیه

غفاری در ادامه به ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان ماهنشانی اشاره داشت و گفت: کمیته امداد ماهنشان به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه هدف این نهاد خدمات بهداشتی را به آنها ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی در قالب سرفصل‌های مختلف حمایتی ارائه می‌شود، اضافه کرد: کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال از جمله خدمات امداد در این زمینه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه امسال 94 کودک ماهنشانی از خدمات تغذیه‌ای این نهاد بهره‌مند شدند، بیان کرد: مبلغ هزینه شده در این راستا 551 میلیون ریال است.

این مسئول به تاثیرات مثبت ارائه خدمات تغذیه‌ای به کودکان اشاره داشت و گفت: تغذیه مناسب در دوران کودکی موجب رشد بهتر کودک و همچنین جسم سالم او در دوران بزرگسالی می‌شود.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول