اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت اسلامی صورت می‌گیرد

تقدیر از دانش‌آموزان فعال عضو تشکل‌های دانش‌آموزی قزوین

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی از دانش‌آموزان فعال عضو تشکل‌های دانش‌آموزی استان تقدیر به عمل می‌آید.

تقدیر از دانش‌آموزان فعال عضو تشکل‌های دانش‌آموزی قزوین

حجت‌الاسلام علی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص ویژه برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: در این هفته که تا روز هشتم ادامه دارد، برنامه‌های گوناگونی تهیه و از سوی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل استان‌ها و معاونت‌های پرورشی و فرهنگی آنها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های یاد شده در استان قزوین نیز پیگیری و اجرا می‌شود، افزود: هم‌اکنون ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی (شجره طیبه) در سطوح مختلف اداری و آموزشی تشکیل شده و اجرای ویژه برنامه‌های هفته تربیت اسلامی را پیگیری می‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به تدارک و اجرایی شدن برنامه‌های تبلیغی در سطوح مختلف اداری و آموزشی متناسب با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ادامه داد: آذین‌بندی مدارس و معرفی ایده‌ها و الگوهای بدیع پرورشی و فرهنگی نیز در این هفته مورد توجه قرار دارد.

انصاری تصریح کرد: تقدیر از دانش‌آموزان فعال عضو تشکل‌های دانش‌آموزی استان از جمله ویژه برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین با بیان اینکه اعلام طرح‌ها و برنامه‌های برجسته و راهبردی آینده و سخنرانی یکی از مسئولان آموزش و پرورش هر شهر و منطقه در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته تربیت اسلامی به شمار می‌رود، اضافه کرد: دیدار دست اندرکاران امور تربیتی و پرورشی شهرستان‌ها و مناطق با ائمه جمعه نیز بخش دیگری از این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به تدارک و اجرای برنامه‌ای با هدف تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی و فرهنگی در سطح مدارس استان اذعان کرد: علاوه بر آنچه ذکر شد، پاسداشت مقام پیشکسوتان متعهد امور تربیتی نیز در دستور کار قرار دارد و روز سه شنبه همین هفته طی برنامه ای، ضمن تقدیر از هفت تن از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و معاونان پرورشی مدارس سطح استان قزوین از بدو تاسیس اداره کل آموزش و پرورش، برای بهره‌مندی از تجربیات و اندوخته‌های آنان نیز در قالب نشست هم اندیشی، مشورت و همفکری تلاش می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: در این هفته از مربیان و معاونان پرورشی فعال و برگزیده، مدیران و معلمان فعال در عرصه تربیتی، مسئولان دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای برون سازمانی نقش آفرین در این عرصه و همچنین والدین موثر در فعالیت‌های تربیتی تقدیر به عمل می‌آید.

انصاری خاطرنشان کرد: همزمان با هفته تربیت اسلامی، دست اندرکاران امور تربیتی شهرستان‌ها و مناطق دیدار با خانواده‌های شهدا، حضور در گلزار مطهر شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای والا مقام و امام شهیدان را در دستور کار خود دارند.

وی ادامه داد: انجام اقداماتی نظیر طراحی، چاپ و توزیع پوستر، بروشور و ویژه‌نامه، طراحی و نصب بنرهای تبلیغاتی، تولید سرودهای ویژه و مناسب هفته تربیت اسلامی و توزیع آن در سطح مدارس استان قزوین نیز از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/77011/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول