اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم اسفندماه

همایش بزرگداشت امور تربیتی بویین زهرا برگزار می‌شود

معاون آموزش و پرورش بویین زهرا گفت: همایش بزرگداشت روز امور تربیتی شهرستان بویین زهرا هشتم اسفندماه برگزار می‌شود.

همایش بزرگداشت امور تربیتی بویین زهرا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا مهدی زمانی امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش بویین زهرا در شهرداری دانسفهان با گرامیداشت هفته امور تربیتی اظهار داشت: همایش بزرگداشت روز امور تربیتی در روز 8 اسفند با حضور یکی از سخنرانان برتر کشور در زمینه تربیت به همراه اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پرورش بویین زهرا عنوان کرد: امور تربیتی در مدارس به عنوان صدقه جاری شهیدان رجایی و باهنر جایگاه مهم و تأثیرگذاری بین دانش‌آموزان دارند.

معاون آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تربیت در نگاه اسلام امری مقدس و بسیار مهم است که امروز مدارس به این مهم باید توجه بیشتری را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر توجه به نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش تصریح کرد: امور تربیتی به عنوان یادگار و صدقه جاری شهیدان رجایی و باهنر از مهمترین برکات انقلاب اسلامی هستند که از بدو تأسیس منشا خیرات بسیاری در زمینه تربیت و رشد اخلاقی دانش‌آموزان بوده‌اند.

وی عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود یک نیروی متخصص در هر یک از مجتمع‌های آموزشی شهرستان به عنوان معاون پرورشی فعالیت دارد.

زمانی بیان کرد: اهمیت امور تربیتی و پرورشی در مدارس بسیار گسترده است که در راستای اهمیت و ایجاد دغدغه بین مدیران مدارس نسبت به مسائل پرورشی نیز تأکیدات بسیاری تا به امروز صورت گرفته است.

وی برپایی محافل معرفتی و مهدویت‌شناسی در مدارس را یکی از موضوعات مهم در عرصه تربیت اسلامی دانست و عنوان کرد: از مسئولان و دست‌اندرکاران باید توقع داشت که با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق زمینه را برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و فرهنگی در مدارس فراهم کنند.

این مسئول افزود: دانش‌آموزان به عنوان اصلی‌ترین ذخیره کشور برای آینده حق دارند که از برنامه‌های مفید و ارزشمند دینی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: رسالتی که بر دوش آموزش و پرورش قرار دارد، این است که باید با طرح برنامه‌های جدید و جذاب و همچنین اجرای ایده‌های فرهنگی و هنری در مدارس کشور به بهبود وضع تربیت اسلامی و ارتقای جایگاه علمی کشور اقدام کند.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی در برابر حکومت طاغوت نشان داد که ارزش‌ها و آموزه‌های دینی همواره بر استبداد پیروز است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی دستاورد‌های ارزشی و اعتقادی بسیاری را برای مردم به ارمغان آورد که تربیت اسلامی در مراکز و محیط‌های اجتماعی مانند مدارس یکی از اصلی‌ترین این دستاورد‌ها است.

انتهای پیام/77005/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول