اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

برای حل مشکلات اقتصادی استان نیاز به رشد 8 درصدی داریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال در خراسان رضوی نیاز به رشدی 8 درصدی در اقتصاد استان داریم.

برای حل مشکلات اقتصادی استان نیاز به رشد 8 درصدی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راضیه علیرضایی امشب در جشنواره تجلیل از واحدهای فنی‌مهندسی استان که در سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: صادرات بخش صنعت و معدن در خراسان رضوی در سال جاری 500 میلیون دلار تعیین شده که ما سعی کردیم برای رسیدن به این شاخص به سمت صادرات خدمات فنی‌مهندسی حرکت کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم صادرات را در استان افزایش دهیم نباید فقط روی یک محصول مانند سیمان تاکید کنیم و باید کاری کنیم که رقابت‌پذیری در محصولات مختلف استان افزایش یابد.

علیرضایی بیان داشت: برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال در خراسان رضوی نیاز به رشدی هشت درصدی در اقتصاد استان داریم که البته در آمایش استان نیز روی آن توافق شده و ما برای رسیدن به این رشد راهی جز افزایش صادرات نداریم که صادرات خدمات فنی و مهندسی در آن جایگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: صادرات در صنعت ماشین‌سازی از اولویت‌های استان است که در این بخش نیز خدمات فنی‌مهندسی جایگاه خاصی دارد و به نظر من مهندسین باید تمام آموزش‌های لازم را در ارتباط با صنعت مربوطه خود ببینند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول