اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان تاکید کرد

ضرورت برنامه‌ریزی برای حوادث غیرمترقبه در نوروز

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان جزو استان‌های حادثه‌خیز کشور محسوب می‌شود و باید در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم را در دستور کار داشته باشیم.

ضرورت برنامه‌ریزی برای حوادث غیرمترقبه در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین چناریان عصر امروز در نخستین جلسه طرح امنیتی سفرهای نوروزی سال 93  اظهار داشت: این یک توفیقی است که با جمعی از مدیران و مسئولان استان کرمان بتوانیم یک برنامه‌ریزی و پیش‌بینی دقیقی در زمینه ایجاد امنیت، آرامش، اطمینان و تسهیل در سفرهای مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: در طرح نوروز سال 92 استان کرمان با توجه به همدلی، همراهی و هماهنگی و نیت‌های خیری که مسئولان داشتند، رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

چناریان ابراز داشت: حوزه حوادث تا پایان دی ماه سال جاری در سطح استان کرمان چه در درون و چه در برون شهرها با 196 نفر کشته رتبه اول کاهش کشته را در کشور به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: ما هر چه آمادگی‌های خود را بیشتر افزایش دهیم و هماهنگی‌ها را منسجم انجام دهیم، قطعا در بروز حوادث و سوانح می‌توانیم مؤثر عمل کنیم.

وی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در حال فراهم کردن شرایط استقبال از نوروز و میهمانان نوروزی هستند و جشن نوروز یکی از مناسبت‌های بزرگ ما ایرانی‌هاست که سفر جزو اصلی این مراسم به حساب می‌آید.

چناریان با اشاره به اینکه موضوعاتی مانند طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، کاهش میزان سهمیه سوخت، تورم و گرانی خیلی در میزان مسافرت‌های مردم مؤثر نیست، تصریح کرد: حجم سفر در کشور تقریبا سالانه بین 10 تا 20 درصد به طور متوسط افزایش پیدا می‌کند و مسافرت تقریبا جزو فرهنگ و عادت‌های خوب زندگی مردم می‌شود.

وی ابراز داشت: سفر از اجزای زندگی مردم محسوب می‌شود و قطعا در تامین نیازهای روحی و روانی مردم مؤثر است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که مردم سفری امن همراه با آرامش و نشاط در نوروز داشته باشند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: استان کرمان جزو استان‌های حادثه‌خیز کشور محسوب می‌شود و ما در نوروز سال‌های گذشته هم توفان و هم بارندگی توأم با سیل در استان داشته‌ایم و باید در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم را در دستور کار داشته باشیم.

چناریان عنوان کرد: سعی کنیم در بروز حوادث و سوانح هر کسی پاسخگوی حوزه مربوطه به کار خود باشد.

انتهای پیام/80018/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول