اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تأکید کرد

ایجاد نمازخانه در مکان‌های پرتردد برای استفاده مسافران نوروزی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر بر ایجاد نمازخانه در مکان‌های پرتردد برای استفاده مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان بوشهر تأکید کرد.

ایجاد نمازخانه در مکان‌های پرتردد برای استفاده مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین‌فر عصر امروز در نشست ستاد اقامه نماز استان بوشهر با اشاره به فضایل نماز اظهار داشت: نماز برای انسان مثل غذاست و همه به این فریضه نیاز داریم، نماز در تمام مراحل زندگی به کمک ما می‌آید و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه اقامه نماز یک وظیفه شرعی برای تمامی مسلمانان است، ادامه داد: متولیان و کسانی که به نوعی مسئول هستند وظیفه برپا کردن اقامه نماز برای بهره‌مندی مسلمانان از این فریضه الهی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر بر تجهیز و تعمیر نمازخانه‌های بین راهی تأکید کرد و ابراز داشت: برخی از نمازخانه‌ها نیاز به تجهیز دارند که در این مدت کوتاهی که تا تعطیلات باقی است باید این نمازخانه‌ها تجهیز شود.

زرین‌فر بر حضور فعال مسئولان ستاد اقامه نماز در رسیدگی به مشکلات نمازخانه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: فعالان فراهم کردن بستر مناسب اقامه نماز ویژه گردشگران و مسافران نوروزی در سواحل و نقاط مختلف بوشهر تشویق می‌شوند.

زرین‌فر با اشاره به سرویس‌های بهداشتی بین راهی و مکان‌های اسکان مسافران و گردشگران افزود: هرچند سرویس‌های بهداشتی در سال‌های قبل در سواحل شهرها اجرا شده است ولی لازم است این مکان‌ها که دچار مشکل هستند تعمیر و تجهیز شوند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر به ویژه نقاط ساحلی این استان هر ساله شاهد پرشور گردشگران است گفت: همه ساله در ایام تعطیلات عید، مسافران و گردشگران زیادی به استان بوشهر سفر می‌کنند که ضمن اینکه همه نوع خدمات برای آنها فراهم می‌شود ، باید بستر انجام فرایض دینی آنها نیز فراهم و آماده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تصریح کرد: در مکان‌هایی که نیاز به ایجاد نمازخانه بین‌راهی است لازم است با همکاری جمعیت هلال‌احمر چادرهایی برای ادای این فریضه الهی در مکان‌های پرتردد که مکان‌های لازم مهیا نیست، نصب شود.

زرین‌فر در پایان بر برپایی نماز جماعت در مکان‌هایی که اسکان گردشگران وجود دارد تأکید کرد و بیان داشت: شهرهای ساحلی استان بوشهر پرترددترین محل اقامت گردشگران است که ایجاد نمازخانه‌های سیار در آن مکان‌ها ضروری است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول