اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

معرفی 200 مددجوی کمیته امداد چرام به کمیسیون پزشکی

رئیس کمیته امداد چرام از معرفی 200 مددجوی کمیته امداد شهرستان چرام به کمیسیون پزشکی خبر داد.

معرفی 200 مددجوی کمیته امداد چرام به کمیسیون پزشکی

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از معرفی 200 مددجوی کمیته امداد شهرستان چرام به کمیسیون پزشکی خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام با اعلام این خبر، اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری 200 نیازمند متقاضی خدمات حمایتی کمیته امداد به کمیسیون پزشکی معرفی شدند.

وی افزود: مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت در تمامی سرفصل‌های کاری این نهاد به صورت کارشناسانه بررسی و در جهت رفع این مشکلات ضوابط و قوانین خاصی طراحی شده که در حال اجرا است.

مظاهری عنوان کرد: در همین زمینه کمیته‌ امداد برای افراد و مددجویانی که به ‌علت بیماری‌های مختلف و فقر مالی دچار مشکل هستند با برگزاری کمیسیون پزشکی و مشاهده‌ مدارک آنان با نظر مساعد پزشکان متخصص و تأیید کمیسیون، خدمات حمایتی به افراد واجدالشرایط ارائه می‌دهد.

این مسئول، گفت: در همین راستا کمیسیون پزشکی در محل کمیته امداد برگزار و 200 نفر از مددجویان و افراد بیمار با ارائه مدارک پزشکی در این کمیسیون شرکت کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام خاطر نشان کرد: کمیسیون تخصصی یکی از مجراهای چتر حمایتی کمیته امداد است که متقاضیان از این طریق می‌توانند از مزایای حمایتی کمیته امداد برخوردار شوند.

مظاهری افزود: مبلغ 12 میلیون ریال بابت قسمتی از ویزیت مددجویان شرکت کننده در کمیسیون پزشکی از طرف این نهاد پرداخت شد.

وی گفت: معرفی شدگان به کمیسیون پزشکی در صورت دریافت تأییدیه عدم توانایی 70 درصد و بیشتر از کمیسیون پزشکی، از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/82002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول