اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی کرمانشاه مطرح کرد

حضور هنرمندان کرمانشاهی در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی جهانی

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از هنرمندان کرمانشاهی برای حضور در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی بلگراد و فلورانس دعوت کرد.

حضور هنرمندان کرمانشاهی در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه نصرت‌الله سپهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌‌المللی توریسم در نیمه اول اسفندماه سال‌جاری در شهر بلگراد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرش و صنایع‌دستی در اردیبهشت‌ماه سال‌ آینده در شهر فلورانس ایتالیا خبر داد و افزود: این نمایشگاه از تاریخ سوم الی یازدهم اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌مدت یک هفته برگزار می‌شود.

به گفته معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، نمایشگاه‌های صنایع دستی و هنرهای بومی به دلیل تنوع رشته‌ها و فرهنگ غنی مورد توجه بازدیدکنندگان بسیاری است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء عرضه تولیدات صنایع دستی در نمایشگاه‌ها و بسترسازی لازم در ساخت و گسترش بسته‌بندی و اهمیت آن در حوزه فروش و بازرگانی از ضروریات است.

سپهر با اشاره به اینکه هنرمندان و تولیدکنندگان شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های تخصصی باید اقدام به تهیه و تدارک بسته‌بندی مناسب برای کالاهای صنایع‌دستی خود کنند، گفت: این امر زمینه لازم برای حضور در نمایشگاه‌های استانی را نیز فراهم می‌کند.

این مسئول اذعان داشت: بالا بردن انتظارات مردم برای کیفیت بهتر صنایع‌دستی و استفاده از بسته‌بندی مناسب باعث تحولی به سمت بهبود وضعیت صنایع دستی و به روز بودن آن می‌شود.

به گفته معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، این نمایشگاه‌ها هزینه‌دار بوده و تمام هزینه‌ها بر عهده شرکت کننده بوده و در صورت تخصیص اعتبار از سوی سازمان مرکزی، هزینه اجاره غرفه و اسکان به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

وی در پایان افزود: تمام هنرمندان و کسانی‌ که مجوز شرکت در نمایشگاه‌های خارجی را دارند می‌توانند در صورت تمایل برای حضور در این نمایشگاه به معاونت صنایع دستی واقع در خیابان آیت الله کاشانی نبش کوچه 227 مراجعه و ثبت‌نام کرده تا اقدامات لازم برای معرفی آن‌ها به مجری نمایشگاه فراهم شود.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول