اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال گسترده مردم سبزوار از تئاتر طنز «خرم‌سلطان»

نمایش طنز «خرم‌سلطان» در حالی سومین شب اجرای خود را پشت سر گذاشت که با استقبال شمار زیادی از مخاطبان و علاقه‌مندان روبه‌رو شد.

استقبال گسترده مردم سبزوار از تئاتر طنز «خرم‌سلطان»

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، تئاتر کمدی خرم‌سلطان در روزهای اخیر در حالی با هنرنمایی بعضی از چهره‌های سرشناس نمایش‌های طنز سبزوار بر صحنه رفته است که می‌توان آن را نمونه‌ای از یک تئاتر کمدی عموم‌پسند و موفق سبزوار در سال‌های اخیر دانست که در حیطه اهداف خود با استقبال گسترده‌ای از جانب مخاطبان مواجه شده است.

هنرمندان شناخته شده‌ای نظیر علی برهانی، شهرام قربانی، رضا عابدی، فرزانه نودهی، شیوا فسنقری و حمید رهبران گروه فرهنگی هنری «ترین‌ها» را در سبزوار تشکیل داده‌اند و در کنار دیگر هنرمندان جوان و پراستعداد این تئاتر، اثری شاد و سرگرم‌کننده به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز پدید آورده‌اند.

علی برهانی کارگردان و سرپرست گروه فرهنگی هنری «ترین‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار گفت: این تئاتر با نگاهی طنزگونه به شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای می‌پردازد، که این روزها بحث آسیب‌های اجتماعی فرهنگی آن برای جامعه و راهکارهای مقابله با تأثیرات مخرب آن، به مسائل مهم و اساسی مورد نظر اندیشمندان، سیاسیون و به خصوص مجریان نهادهای دولتی تبدیل شده است.

نویسنده و کارگردان این فیلم افزود: امروزه نظام استکبار جهانی دریافته است که با تکیه بر مطالب صرفاً سیاسی نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد؛ بلکه در قالب فرهنگ می‌تواند مخاطب را بدون آن‌که متوجه شود به سمتی که خواست خودش است، هدایت کند.

وی ضمن تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: نمایش خرم‌سلطان را علی برهانی کارگردان و نویسنده تئاتر به رشته تحریر درآورده و در آن شهرام قربانی، رضا عابدی، فرزانه نودهی و شیوا فسنقری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین موسی‌رضا بازقندی، رضا عابدی‌نیا، زهرا بازقندی و حمید رهبران عوامل اجرایی در این نمایش همکاری کرده‌اند و سازندگی موسیقی آن را محسن سنگ‌سفیدی بر عهده داشته است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول