اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سقز تاکید کرد

لزوم همکاری ادارات و خیرین در برگزاری جشن نیکوکاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سقز بر لزوم همکاری ادارات و خیرین این شهرستان در برگزاری جشن نیکوکاری تاکید کرد.

لزوم همکاری ادارات و خیرین در برگزاری جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، فاروق محمودی صبح امروز در دیدار با رئیس مجمع امور صنفی شهرستان سقز در راستای برگزاری جشن نیکوکاری گفت: در آستانه عید باستانی نوروز همچون سال‌های گذشته جشن بزرگ نیکوکاری به منظور کمک به مردم فقیر و مستمند با راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار و همکاری ادارات آموزش و پرورش، خیرین، اصناف و بازاریان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سقز هدف از برگزاری جشنواره نیکوکاری را توسعه فرهنگ انفاق در جامعه عنوان کرد و خواستار همکاری همه جانبه در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن شد.

محمودی با اشاره به اینکه امسال جشن نیکوکاری طی روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفندماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: چهاردهم اسفند این جشن در مدارس استان، پانزدهم اسفند با برپایی پایگاه‌های مختلف در سطح معابر استان و شهرستان‌ها و روز شانزدهم که مصادف با روز جمعه است، این جشن ملی معنوی در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال 14 پایگاه ثابت، یک پایگاه سیار و 6 پایگاه روستایی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری راه‌اندازی می‌شود و در این دیدار  از اصناف و بازاریان خواست در این جشن بزرگ فقرا را دریابند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سقز با اشاره به برنامه‌های این نهاد در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تصریح کرد: مردم خیر شهرستان سقز در مراسم جشن عاطفه‌های امسال 727 میلیون و 876  هزار ریال، در طرح احسان دانش‌آموزی مبلغ 78 میلیون و 742 هزار و 800 ریال و در جشن نیکوکاری 61 میلیون و 500 هزار ریال کمک کردند که نسبت به سال قبل رشد 100 درصدی داشتیم.

رشید غفوری رئیس اتاق اصناف شهرستان سقز هم ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد، اذعان داشت: جشن نیکوکاری فرصت بسیار مناسبی برای کمک به محرومین و نیازمندان است و ما وظیفه داریم که در خصوص اجرای این امر خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنیم.

انتهای پیام/79010/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول