اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی نطنز خبر داد

پیش‌بینی بازدید 150 هزار گردشگر از روستای تاریخی ابیانه نطنز

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: پیش‌بینی بازدید 150 هزار گردشگر از روستای تاریخی ابیانه نطنز را داریم.

پیش‌بینی بازدید 150 هزار گردشگر از روستای تاریخی ابیانه نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حسین یزدانمهر ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی سفر در فرمانداری نطنز اظهار کرد: در نوروز سال 1392 بیش از 127 هزار گردشگر داخلی و خارجی از روستای زیبا و تاریخی ابیانه بازدید نمودند و پیش‌بینی می‌شود در نوروز 93 تعداد 150 هزار نفر از این روستای تاریخی بازدید کنند.

وی همچنین از احداث پارکینگ وسایل نقلیه در ورودی روستاها خبر داد و افزود: با احداث این پارکینگ که با مشارکت شورای اسلامی و دهیاری روستا در حال انجام است، از ترافیک وسایل نقلیه در روستاها کاسته خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی نطنز افزود: در بخش اقامت مسافران نوروزی در سطح شهرستان نطنز هم، بیش از 26 هزار و 293 نفر در این شهرستان در دو بخش مرکزی و بخش بادرود در مدارس و 3 هزار و 824 نفر هم در هتل‌ها اسکان داده شدند.

وی پیرامون میزان بازدید از شهرستان نطنز در نوروز گذشته گفت: در بخش بازدید از آثار تاریخی به جز روستای ابیانه، بیش از 25 هزار نفر از آثار تاریخی شهرستان نطنز و بادرود بازدید کردند.

یزدانمهر تصریح کرد: برای اولین بار در نوروز گذشته روستاهای هدف گردشگری در مسیر روستای ابیانه دارای ایستگاه اطلاع رسانی شدند و سرویس بهداشتی در کنار این ایستگاه هم راه‌اندازی شد.

وی پیرامون اقدامات انجام شده در شهر طرقرود گفت: شهرداری طرقرود هم همکاری مناسبی را با این نهاد داشت و در برق‌رسانی و روشنایی قلعه طرقرود همکاری در خور توجهی را انجام داد.

یزدانمهر  تصریح کرد: سال گذشته در شش کمیته در بخش انتظامی، حمل و نقل، نظارت، اسکان و بازرگانی ستادهای لازم تشکیل شد که در خور تقدیر است.

انتهای پیام/63025/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول