اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست همدان خبر داد

فراخوان نهمین دوره جایزه دکتر ابتکار

مدیرکل محیط زیست استان همدان از فراخوان نهمین دوره جایزه دکتر ابتکار طی اسفند ماه خبر داد.

فراخوان نهمین دوره جایزه دکتر ابتکار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان همدان، قربانعلی محمدپور اظهار کرد: مرکز غیر دولتی صلح و محیط زیست هر سال از بین تلاشگران عرصه محیط زیست در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و فناوری بر اساس رأی هیئت داوران جوایزی اعطا می‌کند.

وی افزود: فعالیت‌های انجام شده می‌تواند شامل ابداعات، اختراعات و طرح‌هایی در راستای جلوگیری از آلودگی یا تخریب محیط زیست باشد.

مدیرکل محیط زیست همدان بیان داشت: خلاقیت‌ها (نظری و کاربردی) و ابتکاراتی که با اجرای آن آلودگی و تخریب محیط زیست کاهش پیدا کند از دیگر زمینه‌های فعالیت است.

وی یادآور شد: از دیگر موارد می‌توان به ارائه طرح‌های علمی در راستای نجات گونه‌های کمیاب و در معرض خطر انقراض گیاهان و جانوران و فعالیت‌هایی در زمینه ارتقای دانش زیست‌محیطی جامعه و اشاعه فرهنگ زیست‌محیطی در سطحی فراگیر اشاره کرد.

محمدپور بیان داشت:‌ مدارک مورد نیاز نیز شامل تکمیل فرم درخواست، شرح کامل فعالیت انجام شده به صورت تایپ شده با نرم‌افزار WORD به همراه CD مربوطه، خلاصه فعالیت انجام شده در 10 خط، مدارک، مستندات، عکس‌ها، نقشه‌ها و سایر اسناد مربوط به فعالیت مورد نظر، یک قطعه عکس پشت‌نویسی شده است.

وی اضافه کرد: مدارک باید به همراه فرم تقاضای شرکت حداکثر تا 25 اسفند ماه به صندوق پستی 165-19575 ارسال شود.

مدیرکل محیط زیست همدان در پایان خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی نیز پست الکترونیکی info@pengoo.ir خواهد بود.

انتهای پیام/89006/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول