اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمانشاه:

شهید جعفری در کرمانشاه مظلوم واقع شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمانشاه با بیان اینکه شهید جعفری در استان مظلوم واقع شده است گفت: هر کدام از ما باید پیام‌آوری برای بصیرت این شهید والامقام باشیم.

شهید جعفری در کرمانشاه مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی پیش از ظهر امروز در دومین همایش شهید پژوهی با محوریت سردار شهید سید محمدسعید جعفری در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه اظهار داشت: شهید جعفری در استان کرمانشاه مظلوم واقع شده است.

وی با اشاره به گمنام ماندن این شهید والامقام در استان زادگاه خود، تصریح کرد: این همایش با هدف ارائه دادن الگوی ایثار و فداکاری به قشر جوان دانشگاهی است.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه، بصیرت عمارگونه، مقاومت مالک‌اشتروار و شناسایی لایه‌های استکبار که مقام معظم رهبری بر تجهیز افسران جنگ نرم (جوانان) به آن‌ها داشتند، تنها در سایه الگوگیری از شهدای والامقام امکان‌پذیر است.

قدرتی تصریح کرد: با وجود مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه، اما خلأ کارهای فرهنگی در این دانشگاه به‌وضوح احساس می‌شد و با حمایت نهاد ولی‌فقیه در دانشگاه‌ آزاد کانون شهدای گمنام تاسیس شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه این یادواره را از سلسله همایش‌های شهید پژوهی عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا پایان سال تحصیلی دو همایش دیگر را نیز برگزار کنیم.

وی این همایش را یادبودی برای سردار شهید مظلوم سید محمدسعید جعفری و الگوگیری جوانان از این شهید بزرگوار دانست و بیان داشت: هر کدام از ما باید پیام‌آوری برای بصیرت این شهید والامقام باشیم.

گفتنی است در این مراسم از مادر سردار شهید سید محمدسعید جعفری تجلیل و به رسم یادبود هدایایی به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول