اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز خبر داد

برگزاری همایش بزرگ سران و معتمدین عشایر در رامهرمز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز از برگزاری همایش بزرگ سران و معتمدین عشایر این شهرستان در هفتم اسفندماه سال جاری خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ سران و معتمدین عشایر در رامهرمز

ابراهیم متینیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: همایش بزرگ سران طوایف و معتمدین عشایر این شهرستان با حضور همه سران طوایف و معتمدین عشایر در سپاه ناحیه رامهرمز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به ایراد سخن خواهد پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز تصریح کرد: اهداف این همایش ایجاد ثبات و ارتقای سطح امنیت پایدار مردمی در مناطق عشایر نشین و افزایش توان امنیتی نظام جمهوری اسلامی در این مناطق خواهد بود.

وی افزود: ساماندهی و سازماندهی اعضای بسیج عشایر در رده‌های مقاومت عشایری و بومی کردن امنیت توسط عشایر در مناطق خود از دیگر اهداف این همایش است.

متینیان ابراز داشت: شناخت و توجیه عشایر نسبت به بهره گیری صحیح از سلاح در مناسبت‌های مختلف، ایجاد اتحاد و همدلی بین عشایر و بهره گیری از مصلحت اندیشی و رفع نزاع‌ها از طریق نشست‌های بزرگان و معتمدین عشایر از عمده برنامه‌های این همایش خواهد بود.

وی در پایان ضمن دعوت از همه سران طوایف و معتمدین عشایر رامهرمز برای حضور در این همایش گفت: این همایش روز چهارشنبه هفتم اسفندماه سال جاری ساعت 9 صبح در محل سپاه پاسداران این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72012/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول