اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس هیئت روستایی عشایری چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری قهرمان نیم‌فصل مسابقات هفت‌سنگ بانوان کشور شد

نایب ‌رئیس هیئت روستایی عشایری چهارمحال و بختیاری از قهرمانی تیم هفت‌سنگ بانوان این استان در مسابقات سوپرلیگ کشور خبر داد.

چهارمحال و بختیاری قهرمان نیم‌فصل مسابقات هفت‌سنگ بانوان کشور شد

زهرا فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: تیم هفت‌سنگ بانوان این استان از مدت‌ها قبل تمرینات منظم و مستمر خود را زیر نظر مربیان خود در استان آغاز کرده بود و با آمادگی کامل راهی این مسابقات شد.

وی با بیان اینکه دور رفت مسابقات سوپرلیگ هفت‌سنگ بانوان کشور در بندرعباس برگزار شد، اذعان داشت: تیم چهارمحال و بختیاری با درخشش در این مسابقات و شکست تمامی رقیبان توانست صدرنشین دور رفت این مسابقات شود.

فروزنده از حضور تیم‌های مختلف از هشت استان کشور در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: دور برگشت مسابقات سوپرلیگ هفت‌سنگ بانوان کشور از 12 اسفندماه جاری در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس هیئت روستایی عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر تیم هفت‌سنگ بانوان این استان تمرینات خود را در شهرهای گندمان و فارسان برگزار و خود را برای آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران این استان از شرایط آمادگی مطلوبی برخوردار هستند افزود: امیدوارم بچه‌ها با درخشش بیشتر در این رقابت‌ها و کسب عنوان قهرمانی بتوانند دل مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری را شاد کنند.

فروزنده گفت: در این استان استعدادهای بی‌شماری در رشته‌های مختلف ورزشی خصوصا ورزش هفت‌سنگ وجود دارد و این رشته ورزشی در این استان طرفداران زیادی دارد که این انگیزه تیم هفت‌سنگ بانوان استان را برای درخشش در مسابقات سوپرلیگ قهرمانی کشور چندبرابر کرده است.

انتهای پیام/68002/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول