اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری نشست ستاد استقبال از بهار

زاهدان عزم خود را برای استقبال از مهمانان نوروزی جزم کرد

شهرداری زاهدان با برگزاری نشست ستاد استقبال از بهار عزم خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی جزم کرد.

زاهدان عزم خود را برای استقبال از مهمانان نوروزی جزم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، نشست ستاد استقبال از بهار به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در محل سالن اجتماعات شهرداری زاهدان به ریاست معاون خدمات شهر و با حضور معاونان، مدیران و مسئولان شهرداری زاهدان برگزار شد.

 معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان در این جلسه اظهار داشت: همه سازمان‌ها و ادارات شهرداری طبق وظیفه ذاتی خود باید با برنامه‌ریزی‌های لازم به نوعی درگیر و دخیل در این موضوع باشند.

نظیر احمد هاشم‌زهی با بیان اینکه بیشترین امور و برنامه‌ها در طول سال در حوزه خدمات شهری انجام می‌شود افزود: همه حوزه‌ها و معاونت‌ها در پیشبرد اهداف شهرداری دخیل هستند اما در این میان حوزه خدمات شهر با توجه به اینکه در زمینه‌های مختلف در ارتباط مستقیم با مردم است، بیشترین وظیفه را به عهده دارد و به همین نسبت در خصوص برنامه‌های استقبال از بهار نیز دارای بیشترین حجم کاری است.

این مسئول ادامه داد: موضوع لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر، زیباسازی و حذف نازیبائی‌ها، جمع آوری زباله و نخاله‌ها، ترمیم جداول، راه‌اندازی و افزایش سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، بهسازی و بازسازی میادین و سایر موارد مشابه که در طول سال توسط سازمان‌های ذیربط انجام می‌شود باید در روزهای پایانی سال  با شدت و  جدیت مضاعفی صورت گیرد.

وی با تاکید بر انجام امور در اسرع وقت تصریح کرد:  برخلاف مشکلات مالی فراوانی که با آن روبرو هستیم باید هماهنگی و انسجام لازم را سرلوحه کارها قرار دهیم و با همکاری گسترده و با استفاده از امکانات موجود، همه برنامه‌های تعریف شده را به نحوی انجام دهیم که خدمات ارائه شده در امسال بهتر و ملموس‌تر از سال‌های گذشته باشد.

انتهای پیام/75009/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول