اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات آزاد جوشکاری در زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مسابقات آزاد جوشکاری در راستای ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات آزاد جوشکاری در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی کمیته اجرایی مسابقات آزاد جوشکاری پیش از ظهر امروز در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد.

این جلسه در راستای جذب شرکت‌کنندگان به مسابقات آزاد جوشکاری با حضور نمایندگان صنایع مرتبط با جوشکاری و رئیس اتحادیه جوشکاران شهرستان‌های استان زنجان برگزار شد.

قاسم صیادی در این جلسه با اشاره به اهداف مسابقات آزاد جوشکاری اظهار داشت: این مسابقات در راستای ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی برگزار می‌شود.

وی جلب نظر بنگاه‌های اقتصادی و صنایع و صنوف در ارتقای مهارت شاغلان را از دیگر اهداف این مسابقات دانست و بیان داشت: این مسابقات فرصتی مناسب برای تبادل فنی و تجارب حرفه‌ای بین شاغلان و بنگاه‌های اقتصادی و شناسایی کمبودهای موجود در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای شاغلان و برنامه‌ریزی برای رفع آنها بهنگام‌سازی دانش و توانایی شاغلان است.

این مقام مسئول شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی و فراهم‌سازی امکان حضور نخبگان مهارتی در مسابقات بین‌المللی را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات آزاد جوشکاری اعلام کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان اذعان داشت: این مسابقات سبب می‌شود صنعت جوش و ظرفیت‌های آن در کشور بیشتر شناسایی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه این مسابقات همزمان با مسابقات ملی مهارت در کشور اجرا خواهد شد، افزود: ثبت‌نام مسابقات مذکور از طریق سامانه www.advari.irantvto.ir از تاریخ 26 بهمن ماه امسال آغاز و تا 13 اسفند ماه جاری ادامه دارد.

صیادی درباره روش اجرای مسابقات آزاد جوش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: مسابقات آزاد جوشکاری در دو مرحله کتبی و عملی برگزار می‌شود.

وی به زمان برگزاری آزمون کتبی این مسابقات به صورت شهرستانی در شهرستان‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: این آزمون در تاریخ 23 اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان زمان ادامه داد: برگزاری آزمون عملی آن برای افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در مرحله شهرستانی و صعود به مرحله ملی شوند از تاریخ 13 تا 25 اردیبهشت ماه سال آینده به صورت متمرکز در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ا‌ی استان تهران برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت رشته جوشکاری در جامعه و ظرفیت‌های مطلوب این رشته در استان اظهار امیدواری کرد با همکاری اتحادیه‌های جوشکاران و صنایع استان در این دوره از مسابقات نیز همچون مسابقات ملی مهارت شاهد حضور چشمگیر داوطلبان و افتخارآفرینی آنان باشیم.

صیادی در پایان با اشاره به اینکه افرادی که دارای مهارت جوشکاری هستند بدون شرط سنی می‌توانند در مسابقات مذکور شرکت کنند، اضافه کرد: این مسابقات در سه گروه جوشکاری در فرایند SMAW، جوشکاری در فرایند GMAW و جوشکاری در فرآیند GTAW برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول