اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکمیل 3 طرح آبرسانی صورت می‌گیرد

بهره‌مندی 850 خانوار روستایی منوجان از آب شرب سالم

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی منوجان گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی این شهرستان، 850 خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 850 خانوار روستایی منوجان از آب شرب سالم

رضا زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: ساختمان ایستگاه بهره‌برداری آب منوجان با زیربنای 450 مترمربع و با 75 درصد پیشرفت فیزیکی طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا اواخر فروردین ماه 93  آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: حفاری یک حلقه چاه در روستای چغوکی به عمق 130 متر در تیر ماه امسال آغاز شد و با تجهیزات کامل به پایان رسیده و با آبدهی آن، 600 خانوار از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار می‌شوند.

مدیر اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان منوجان بیان داشت: مراسم کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی روستای گشمیران با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات انجام و با اجرای خط برق و خط انتقال این پروژه، آبرسانی به 130 خانوار این روستا به انجام می‌رسد.

زارعی عنوان کرد: با حفر یک حلقه چاه در روستای تیاب و با تامین لوله، 120 خانوار این روستا نیز از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: طرح‌های پیش‌بینی شده در زمینه آب روستایی شامل لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه داخلی روستای هوروئیه، حفاری یک حلقه چاه در روستای کهنشاهان و بهره‌برداری از مخزن آن است.

انتهای پیام/80006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول