اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

وجود 118 اثر تاریخی در خوسف

فرماندار خوسف گفت: شهرستان خوسف با داشتن 118 اثر تاریخی و 2 اثر طبیعی و بقاع متبرکه از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است که با فعال نمودن این بخش مهم و سودآور کمک فراوانی به توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان می‌شود.

وجود 118 اثر تاریخی در خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان خوسف که با حضور اعضا در مجموعه آبگرم لوت برگزار شد، اظهار داشت: همه اعضای ستاد، فراهم آوردن شرایط و امکانات پذیرایی از مسافران را به نحو احسن سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت توریست و صنعت گردشگری افزود: شهرستان خوسف با داشتن 118 اثر تاریخی و 2 اثر طبیعی و بقاع متبرکه از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است که با فعال نمودن این بخش مهم و سودآور کمک فراوانی به توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان می‌شود.

فرماندار خوسف گفت: فراهم آوردن بستری مطمئن، امن و شاداب نیازمند مدیریتی کامل و همه جانبه است و دست اندرکاران امر باید بهتر از سال گذشته درصدد ارائه خدمات بهتر و سرویس‌دهی بیشتر و اتخاذ تدابیر لازم باشند.

فرجامی‌فرد بر فضاسازی و زیبایی شهر در ایام نوروز تاکید کرد و افزود: شهرداری و میراث فرهنگی نسبت به تهیه و نصب بنر از تصاویر جاذبه‌های گردشگری در شهر اقدام و همچنین نصب تابلوهای معرفی مسیر جاذبه‌های گردشگری انجام پذیرد.

وی با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و استقبال مردم از اماکن مذهبی خواستار آماده سازی و اجرای برنامه‌هایی متناسب با این ایام در این اماکن مذهبی شد.

این مسئول تصریح کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی و افزایش سفرها، اداره راه و شهرسازی با همکاری پلیس راه نسبت به نصب تابلو و علائم هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی و حادثه‌خیز شهرستان و همچنین ترمیم، لکه‌گیری و ایجاد شیارهای لرزاننده در حاشیه جاده‌ها اقدام کنند.

فرجامی‌فرد اذعان داشت: تیم نظارتی شهرستان نیز متشکل از نمایندگان میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت معدن و تجارت و نیروی انتظامی نیز در ایام نوروز فعال می‌گردند.

انتهای پیام/69020/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول