اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی صورت گرفت

تشکیل 9 کمیته اجرایی و امنیتی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی نیشابور

نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در نیشابور برگزار و 9 کمیته اجرایی و امنیتی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تشکیل شد.

تشکیل 9 کمیته اجرایی و امنیتی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، صبح امروز نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در محل فرمانداری نیشابور برگزار شد.

در این جلسه فرماندار نیشابور به عنوان رئیس ستاد هماهنگی سفر شهرستان و معاون فنی عمرانی فرماندار به عنوان جانشین ستاد و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور نیز به عنوان دبیر ستاد معرفی شدند.

در این جلسه که با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران و گردشگران نوروزی تشکیل شد، 9 کمیته شامل کمیته اسکان و خدمات اقامتی به مسئولیت مدیر اداره آموزش و پرورش و امداد و نجات، بهداشت و درمان به مسئولیت رئیس دانشکده علوم پزشکی، کمیته فرهنگی اجتماعی به مسئولیت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی سفر به مسئولیت رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته حمل‌ونقل خدمات جاده‌ای و ترافیک به مسئولیت مدیر حمل‌ونقل و پایانه‌ها، کمیته امور عمومی، نظارت و تنظیم بازار به مسئولیت رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.

همچنین کمیته اطلاع‌رسانی و زیباسازی شهری به مسئولیت شهرداری نیشابور، کمیته امنیت گردشگری به مسئولیت فرماندهی انتظامی نیشابور و کمیته ارزیابی عملکرد به مسئولیت مسئول ارزیابی شکایات فرمانداری تشکیل و سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان به تناسب حوزه کاری و شرح وظایف در این کمیته عضو شدند.

ضمن اینکه دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی در محل مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری واقع در میدان امام رضا (ع) مستقر خواهد شد و کمپ استقبال از زائر نیز در تاریخ 25 اسفند‌ماه در مجاورت همین مرکز توسط شهرداری نیشابور ایجاد می‌شود.

در این جلسه همچنین با ایجاد دبیرخانه در محل مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری؛ برنامه‌های زیباسازی و آراستگی شهرستان و سایر شهرهای اقماری، تهیه و چاپ نقشه توریستی و بروشور معرفی جاذبه‌های گردشگری،‌ ساماندهی و آماده‌سازی واحدهای پذیرایی، اجرای مراسم فرهنگی در محل بقاع متبرکه و افزایش ساعات کاری واحدهای خدماتی در ایام نوروز مصوب شد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول