اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 84 تاکنون

4 هزار خانوار روستایی رامهرمز تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

مسئول بیمه خدمات اجتماعی کشاورزان و روستائیان رامهرمز گفت: از سال 84 تا کنون 4 هزار خانوار روستایی و کشاورزان این شهرستان تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

4 هزار خانوار روستایی رامهرمز تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

احمد پیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: طرح بیمه خدمات اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان شهرستان رامهرمز از سال 84 در این شهرستان آغاز شد که بسیار موفقیت آمیز بوده است.از سال 84 تاکنون 4 هزار خانوار روستایی این شهرستان تحت پوشش بیمه خدمات اجتماعی قرار گرفته است.

مسئول بیمه خدمات اجتماعی کشاورزان و روستائیان رامهرمز تصریح کرد: این بیمه شامل از کار افتادگی،  فوت و بازنشستگی بوده و بیمه شدگان هر سال اقدام به تمدید بیمه خود می‌کنند.خانوارهای روستایی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت حق بیمه سالیانه معاف هستند.

پیروز همچنین عنوان کرد: در سال جاری 850 خانوار روستایی تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند و در حال حاضر 84 خانوار که سرپرست آنها فوت کرده است، افراد تحت تکفل این خانوارها از بیمه مستمری استفاده می‌کنند.

وی در پایان گفت: خانوارهای روستایی و کشاورزانی که تاکنون اقدام به بیمه خود و خانوار، کرده‌اند هر چه سریع‌تر به مرکز بیمه روستایی این شهرستان مراجعه و خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/72012/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول