اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری انجام شد

برخورد با 5 هزار واحد صنفی متخلف کرج

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از برخورد قانونی با 5 هزار واحد صنفی متخلف در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

برخورد با 5 هزار واحد صنفی متخلف کرج

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین تدابیر دولت در سراسر کشور و به تبع آن مدیریت استان البرز و شهرستان کرج، برخورد با گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلفات واحدهای صنفی است.

وی تصریح کرد: این موضوع به طور مستقیم با معیشت و رضایت‌مندی شهروندان ارتباط داشته و به همین دلیل در شهرستان کرج نظارت‌های ویژه و جدی بر عملکرد واحدهای صنفی اعمال می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در مرکز استان البرز در پاسخ به این پرسش که برای برخورد با واحدهای صنفی کرج که بر خلاف قوانین و قیمت‌های مصوب اقدام به عرضه کالاها می‌کنند، چه تدابیری اتخاذ شده است، گفت: در کنار نظارت‌ها و انجام بازرسی‌های مستمر و قانونی، معتقدیم که باید با مدیران واحدهای صنفی متخلف برخورد قاطع و جدی صورت گیرد.

* انجام 75 هزار بازرسی از ابتدای سال در کرج

ایرانی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال جاری دستگاه‌های نظارتی طرح ویژه بازرسی از واحدهای صنفی را در دستور کار قرار داده و در مجموع بیش از 75 هزار بازرسی از این واحدها داشته‌اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه واحدهای صنفی در کرج همکاری و تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دارند، اما کوچک‌ترین تخلفی در این راستا برخورد قاطع قانونی به همراه داشته است.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج افزود: در این مدت تخلفاتی که از سوی واحدهای صنفی مشاهده و گزارش شده است، به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته و در مجموع برای 5 هزار واحد پرونده‌ای تشکیل و برای برخورد به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

* افزایش نظارت بر واحدهای صنفی در روزهای پایانی سال

ایرانی تاکید کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تقاضا از سوی مردم هستیم، نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی بیشتر شده است و فرمانداری بر انجام بازرسی‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط نظارت دارد.

وی در پایان گفت: برخورد با واحدهای متخلف صنفی به ویژه در حوزه گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار به طور قطع جدی و قاطعانه بوده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای معدود از نیاز مردم در آستانه نوروز سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول